T.K. skriver:
 Hej!
 Jeg viil lige høre, hvor mange af jer har gået til fødselsforberedelse? Jeg har termin i slutningen af næste måned og har ikke rigtig tænkt over at gå til det, og min jordmoder har ikke nævnt det...
 Nu har jeg så været inde på nettet og se efter kurser, og det er jo vildt dyrt! Op til 2500 kr!
 Er det ved at være for sent at gå til fødselsforberedelse og kan man godt undvære?

Tine 33+0
 Hey :-)
 Jeg går til gravid yoga, som også er en form for fødselsforberedelse... og det har bare været suuuuper fedt!!! Har været SÅ glad for det...! Det har givet mig en masse kendskab til min krop, lært at lytte til min krop og både lært en masse åndedrætsøvelser og ve/føde-stillinger!!! 
 Desværre måtte jeg afbryde forløbet, da jeg var halvvejs pga. at jeg var ved at gå i fødsel, da jeg var 34+1 - virkelig øv!! På mandag er jeg 37 +0, og må derfor bevæge mig normalt igen dér, og så skal jeg sørme indhente det forsømte til yoga... og det glæder jeg mig til!!
 Ved ikke, om det er for sent for dig at gå til fødselsforberedelse.. Det kommer jo helt an på de tilbud, der er i nærheden af, hvor du bor, og om du kan gennemføre det inden, du skal føde 

fra Lea

Anmeld