Opbevaring af cupcakes, hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Dot D

Mette. skriver:

Det er præcis den opskrift. Ved du om man kan blande andet chokolade i, i stedet for? Jeg tænker daim stykker eller lignende.

Det vil jeg tro, men skal lige hilse og sige, at den smager super med chokoladesrtykker i,mums. Det er den opskrift jeg har brugt til de to sidste kager, jeg har lagt ind, dragen og blomsterne Og den sidste Hello Kitty og jeg skal sige dig, at den bliver godt modtaget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Mette.

Dot D skriver:

Det vil jeg tro, men skal lige hilse og sige, at den smager super med chokoladesrtykker i,mums. Det er den opskrift jeg har brugt til de to sidste kager, jeg har lagt ind, dragen og blomsterne Og den sidste Hello Kitty og jeg skal sige dig, at den bliver godt modtaget

Jeg glæder mig allerede til at bage den så Jeg tænkte også bare at lave nogle forskellige.. Men tak for hjælpen! - Og nogle SUPER flotte kager du laver, jeg er dybt imponeret. 

Anmeld

8. september 2010

Dot D

Mette. skriver:

Jeg glæder mig allerede til at bage den så Jeg tænkte også bare at lave nogle forskellige.. Men tak for hjælpen! - Og nogle SUPER flotte kager du laver, jeg er dybt imponeret. 

Tak skal du da have Pæne ord.... Jeg glæder mig til at høre hvordan det gik, og se eventuelle billeder

Anmeld

31. august 2012

Ina33

Dot D skriver:

Jag lavede nogle for et stykke tid siden, og de stod nogle dage i køleskabet, tror faktisk de kunne have stået længere, hvis ikke min mand havde spist dem, hi hi hi. De var stadigvæk gode, men det kommer selvfølgelig an på hvad det er for nogle muffins, for nogle bliver hutigere tørre end andre. Tror helt sikkert de skal holde til køreturen, I må lade være med at have 40 grader i bilen, eller om i bagagerummet med dem

Når du opbevarer dem i køleskabet, er de så pakket ind - i vita wrap, bøtte eller lignende.

Jeg har lige 36 muffins med frosting på, men de skal først bruges i morgen eftermiddag. Jeg har sat dem på køl, men de er ikke dækket ind (da frosting jo så vil blive klemt, tror du de bliver tørre??

Anmeld

31. august 2012

Dot D

Ina33 skriver:

Når du opbevarer dem i køleskabet, er de så pakket ind - i vita wrap, bøtte eller lignende.

Jeg har lige 36 muffins med frosting på, men de skal først bruges i morgen eftermiddag. Jeg har sat dem på køl, men de er ikke dækket ind (da frosting jo så vil blive klemt, tror du de bliver tørre??

Tror ikke de bliver tørre, jeg er mere opmærksom på lugte fra andre ting på køl, det kan jo desværre give smag til dine kager. Jeg ville sætte dem i nogle bokse med låg, nok flere da de jo fylder lidt i en boks

Ellers tag en stor plastpose og læg et tyndt skærebrædt ned i, sæt muffins derpå og fyld posen med luft og bind en knde, så rammer posen ikke kagerne

Anmeld

31. august 2012

Ina33

Dot D skriver:

Tror ikke de bliver tørre, jeg er mere opmærksom på lugte fra andre ting på køl, det kan jo desværre give smag til dine kager. Jeg ville sætte dem i nogle bokse med låg, nok flere da de jo fylder lidt i en boks

Ellers tag en stor plastpose og læg et tyndt skærebrædt ned i, sæt muffins derpå og fyld posen med luft og bind en knde, så rammer posen ikke kagerne

Tak for svar, og jeg har også netop smidt spegepølse og fisk ud jeg havde i køleskabet, for at det ikke skulle give smag, så jeg tror det går...

Anmeld

31. august 2012

Dot D

Ina33 skriver:

Tak for svar, og jeg har også netop smidt spegepølse og fisk ud jeg havde i køleskabet, for at det ikke skulle give smag, så jeg tror det går...

Super Så skal det nok gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.