Ja, nu kom jeg sgu til at falde i alligevel :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. juli 2008

Anja

Havde besluttet mig for ikke at købe babytøj førend bebs er kommet til verden. Har lidt en skepsis i forhold til det med kønnet - for tænk, hvis der kommer en dreng ud selv om de har sagt det er en pige :-o

Men men men nu er der lige bestil for 400kr rødt og lyserødt tøj .... det er super dejligt og vildt åndsvagt på samme tid. Havde fundet det på en hjemmeside og lagt nogle ting i "indkøbskurven" mest for sjov, men da jeg så viste det til manden, så ville han også se med og så fandt han lige mindst lige så mange stykker tøj som jeg selv - og vupti 400 kr og 16 stk pigefarvet stof !! :)) Selvsagt var det MEGET på tilbud :P

Nu mangler vi så bare at der lige går hen ved 3 mdr mere så vi kan få bebs at se ..... med eller uden tap (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2008

Astrid P

HAHAHAHAHA... Det kan jeg godt forstå at du/I var nødt til! Hvad købte I og hvor?

KH Astrid - nysgerrig

Anmeld

17. juli 2008

Anja

Astrid P skriver:

HAHAHAHAHA... Det kan jeg godt forstå at du/I var nødt til! Hvad købte I og hvor?

KH Astrid - nysgerrig

onefashion.dk - det er fra name it, det køber vi ellers sjældent fordi kvaliteten ikke altid er i top, men det var bare super billigt og så skal det jo heller ikke bruges så længe i str 56/62 så mon ikke kvaliteten holder til de få mdr :) Så det blev en god mængde billigt og så kan vi med bedre samvittighed købe noget mærketøj som vi falder for henad vejen :))

Anmeld

17. juli 2008

Tynen

Haha - Har netop selv shoppet mig fattig på onefashion!
Det er bare grande det sted :)

Kan godt forstå dig! Jeg ville heller ikke kunne dy mig!

Anmeld

17. juli 2008

Rasmine

Bare rolig, Tynen. Du får dine egne børnepenge [rød][f]OG[/f][/rød] Stella's udbetalt i morgen!!!

Anmeld

17. juli 2008

Astrid P

Damn, da jeg kom derind igår var der satme ikke meget af det fede tilbage til piger i str. 86... Det er sgu da fordi i damer har købt hele butikken så! ;)

Anmeld

17. juli 2008

Tynen

Pensionen kommer vel også der ifølge min mormor...

Anmeld

18. juli 2008

Plysbjørnen

Vi har ikke fået købt noget til lillebror endnu... ikke det mindste...
Det kan da godt være vi skal i og igang, med mindre han da skal have Lyserødt på når han kommer ud...

Og helt ærlig det tror jeg ikke farmand går med til...

Betina1978

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.