Er der virkelig ikke flere....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.328 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. juli 2008

Sabby

I den her tråd der har født i Januar:-o jeg har født en dejlig lille pige d. 16.01.08 er her ikke andre Januar mødre????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2008

charlottekri

jeg er her også. jeg fik min datter ved pks (hun lå med rumpen nedad) d. 11 januar 08. hun vejede 3680 og var 50 -52 cm lang (hun kunne ikke strække benene helt ud fordi de havde lagt strakt i livmoderen)
(H)

Anmeld

13. august 2008

K&M

Og jeg er her *ss*

Jeg fødte min søn d. 7.januar 08. Eller rettere jeg prøvede at føde. Desværre endte det i et aks, fordi han lå som stjernekigger og ikke ville ud med cup, da hjertelyden dykkede.

Nu er han en lille glad krudtballon, der kravler rundt i hele huset og er begyndt at rejse sig ved ting. (L)

Karen

Anmeld

28. august 2008

Amalie og Laura

jo dan jeg er her jeg har Laura fra 24 januar. jeg er og mor til Amalie fra 2006.

Laura er født ved en almindelig fødsel der varede små 4timer. Hun er og var en stor pige, ved fødslen var hun 4160 og 52. idag hvor hun er 7 mdr vejer hun små 12 kg og bruger str 80 i tøj.

Hun er lige kommet op på alle fire og stå, hun er bare så stolt, (L)
Maria

Anmeld

10. september 2008

eliasogmor

hov..vi er her også.. jeg fødte 23 januar en dejlig dreng på 2920 og 50 cm.. 1,5 uge for tidligt, men gad ikke vente mere... og han ville gerne ud for fødslen varede 10 min..

Anmeld

18. september 2008

Kragh

vi er også med. fik tobias den 21 januar. også en stjernekigger. dejlig dreng 2 uge for tidlig.

Anmeld

28. september 2008

Mutti2

Her kan vi vist også være med:-)

Jeg fødte min dejlige datter, Milla-Victoria d. 10 januar 2008 :-)
Hun vejede ved fødslen 3030 og var 49 cm!!

Fødslen varede 3 timer og 14 minutter fra vandet gik og veerne kom, til hun var ude. Den var en fantastisk fødsel, men alligevel var det meget uoverskueligt da jeg ikke selv kan huske nogen detaljer :-(

Hun er en rigtig lille vildbasse:-) Men en skøn en af slagsen:-)
Hun kravlede da hun var 5½ mdr og rejste sig af alle ting. Nu har hun taget de første par skridt (2 dage efter at hun blev 8 mdr). Men det virker (heldigvis:-P) som om det var en engangsforestilling:-)

Hun er en skøn og livsglad lille prinsesse :-)

www.milla-victoria.dk

Knus Pernille og Milla-Victoria (100108)

Anmeld

9. oktober 2008

wictor

jeg er her også...
jeg fødte min skønne søn wictor den 6 januar, en meget lang fødsel, men normal... han vejede 3185g og var 51 cm lang

Anmeld

9. december 2008

Mortil3drenge

Jo vi hører også til her, dreng født den 14 januar, ved planlagt kejsersnit....

Anmeld

9. januar 2009

Mamamischa

vi hører os til her :9
jeg fødte min datter maloue Ameenah d 6januar 08 fødslen tog 17,5 time puuha men ud kom hun da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.