Tvillingemaven 27+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

NoName

mullesmith2 skriver:

Her er lige et billede af den meget store mave jeg render rundt med. det er tungt og hårdt nu og glæder mig til det er slut.

hold da helt maule hvor er du bare flot.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

sarahb

mullesmith2 skriver:

Jo den er pænt tung  glææder mig til den skal væk igen.

ja det kunne jeg forestille mig, men det bedste er at der ligger 2 guldklumper og hygger sig bragende godt derinde

Anmeld

8. september 2010

mullesmith2

sarahb skriver:

ja det kunne jeg forestille mig, men det bedste er at der ligger 2 guldklumper og hygger sig bragende godt derinde

Jeg kan slet ikke forstå der kan ligge to små babyer derinde, glæder mig sådan til at holde dem i mine arme

Anmeld

12. september 2010

MORJESPERSEN

mullesmith2 skriver:

Her er lige et billede af den meget store mave jeg render rundt med. det er tungt og hårdt nu og glæder mig til det er slut.

Hold da bare op som tiden flyver afsted, syndes lige du skrev du var gravid med tvillinger Men hold da op du er smuk, og maven er så flot du bæger det bare så flot

Anmeld

13. september 2010

mullesmith2

MORJESPERSEN skriver:

Hold da bare op som tiden flyver afsted, syndes lige du skrev du var gravid med tvillinger Men hold da op du er smuk, og maven er så flot du bæger det bare så flot

Mange tak søde  er lige 28+0 idag og jeg syntes også det går hurtigt nu, men det er dejligt, det er ved at være pænt tungt.

Anmeld

13. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ejjj du er bare SÅ SMUK!!!! Absolut en af de allersmukkeste gravide kvinder jeg har set!!!!

Anmeld

13. september 2010

mullesmith2

Rosa skriver:

Ejjj du er bare SÅ SMUK!!!! Absolut en af de allersmukkeste gravide kvinder jeg har set!!!!

eeej du er for sød hehe bliver jo helt rød i kinderne når jeg læser det

Anmeld

13. september 2010

Loa

Wow godt båret

Må sgu være hårdt.....

Anmeld

13. september 2010

Maise86

Super flot mave :-)

Hvornår regner du med at føde? :-) Hehe ja dumt spørgsmål, men plejer man at gå tiden ud med tvillinger?

Anmeld

13. september 2010

mullesmith2

Maise86 skriver:

Super flot mave :-)

Hvornår regner du med at føde? :-) Hehe ja dumt spørgsmål, men plejer man at gå tiden ud med tvillinger?

jamen jeg ved selfølgelig ikke hvornår det sker sådan helt men jeg får en dato hvor jeg skal have kejsersnit og det bliver når jeg er i uge 37 fik jeg afvide men altså det kan jo ske før hvilket jeg da ikke håber.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.