Tvillingemaven 27+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

mullesmith2

Sofia skriver:

Sikke en flot mave, men kan godt forstå det er hårdt for dig at bære rundt på. Håber de trives derinde de små guldklumper.

Aaahmen de trives såå godt derinde mors drenge  De vokser rigtig godt og er lidt større end hvad de burde ifølge kurven, så de må bare have det dejligt derinde, det er så dejligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Orkide86

mullesmith2 skriver:

Ja det er ved at være rigtig tungt at komme op at stå og ud af sengen nu, jeg har overbelastet mit håndled ved at komme op fra sengen tror jeg det har gjort ondt i 14 dage nu i det håndled  så er man ved at være tung altså.

Din stakkel.. Har du fundet ud af om du skal ha kejsersnit?

Anmeld

7. september 2010

mullesmith2

Mirjam123 skriver:

Din stakkel.. Har du fundet ud af om du skal ha kejsersnit?

Jeg snakkede med fødselslæge i onsdags og hun forklarede mig at de anbefalede kejsersnit til den slags tvillinger jeg skal have fordi de havde fundet ud af det var en risko ved at føde selv, kan bare ikke helt forklare hvad risikoen er men noget med at de stjæler noget fra hinanden under fødslen!! Så næste gang vi skal derud og snakke med en fødselslæge så fastlægger vi en dato til kejsersnittet så det er ret tæt på nu må jeg sige.  Men håber stadig det går så hurtigt at de kommer ud af sig selv den rigtige vej.

Anmeld

7. september 2010

mortilfreja

Du er så smuk  Og hvor er det skønt at drengene trives godt..

Stort kram herfra

Anmeld

7. september 2010

mullesmith2

mortilfreja skriver:

Du er så smuk  Og hvor er det skønt at drengene trives godt..

Stort kram herfra

Takker hihi ja det er herligt de bare hygger sig derinde

Anmeld

7. september 2010

DK

Wauw hvor er du blevet stor!! Man er da ikke i tvivl om at der er to derinde!! Jeg kan godt forstå du er tung og træt, men jeg vil samtidigt sige at du nu bærer maven suuuper flot og at jeg IKKE synes du ligner en mummitrold!! Nærmere en hot tvillinge-mama!!

Vildt der nu kun er max 11 uger til drengene er ude hos dig!!

Anmeld

8. september 2010

mullesmith2

DK skriver:

Wauw hvor er du blevet stor!! Man er da ikke i tvivl om at der er to derinde!! Jeg kan godt forstå du er tung og træt, men jeg vil samtidigt sige at du nu bærer maven suuuper flot og at jeg IKKE synes du ligner en mummitrold!! Nærmere en hot tvillinge-mama!!

Vildt der nu kun er max 11 uger til drengene er ude hos dig!!

ja det er vildt at tænke på men også meget dejligt  tak for de søde ord

Anmeld

8. september 2010

sarahb

mullesmith2 skriver:

Her er lige et billede af den meget store mave jeg render rundt med. det er tungt og hårdt nu og glæder mig til det er slut.

WOW en mave.. hvor er den flot, men hold da op, er den ikk tung??

Anmeld

8. september 2010

mullesmith2

sarahb skriver:

WOW en mave.. hvor er den flot, men hold da op, er den ikk tung??

Jo den er pænt tung  glææder mig til den skal væk igen.

Anmeld

8. september 2010

Mai-pigen

Super flot tvillingemave...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.