ha ha tif har lige lavet to nye stunt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

247 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juli 2008

Loggidut

først skulle vi læse en bog inden hun skulle putte...hun har sovet mega dårligt i dag, så der var ret meget pylleri!
så stikker Kasper hovedet ind ad døren, og tif får øje på ham, og fandme så hiver hun hånden op og vinker baglæns, det vil sige vinker ham hen til os...ja så var broderen solgt, og måtte ind og sidde og lytte til historien!

da kasper så gik., og bogen var færdig, så stiller jeg bogen op, og normalt ville hun kigge efter bogen og sige hwa det, men i dag pegede hun op på bogen og sagde bøw...gentagne gange...lol...hun forandre sig godt nok kvikt nu!8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2008

linemus

Ha ha, hun er godt nok kvik, bette Tif. De ved da også lige, hvordan de skal sno os. Nanna fandt på at stå "på hovedet" i sin seng her til aften, dvs. hun stod nærmest i bro på fødderne med strakte ben og så hovedet ned i madrassen. Det var jo et kæmpe hit, når jeg så kiggede ind mellem benene, så knækkede hun helt sammen af grin. Da jeg så synes hun skulle sove, og vi ikke skulle lege mere, prøvede hun lige nogle gange igen, denne gang strakte hun så armen ud samtidig og vinkede, og så var jeg jo solgt igen, mens hun fnisede helt vildt (L)

Anmeld

17. juli 2008

Tynen

Hvor er hun dygtig! :)
Man bliver seriæst overrasket over alt det de lærer fra nu af !!

Anmeld

17. juli 2008

ivfmarie

Ej hvor er det bare en skøn tid vi befinder os i nu - med ny lærdom hvert minut, og især de smås bevidsthed om os andre omkring dem... de er sååå søde, de bette mennesker!(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.