Er grædefærdig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. juli 2008

Tikki

Nogen af jer kan måske huske, jeg har talt om dét, at få Iza passet osv. Vi skal jo til bryllup her d. 2. august og meningen var, at farmor skulle passe Iza. Vi har ikke andre og problemet er, at Iza ikke kender farmor særlig godt og sjældent ser hende. Vi havde så talt om, at farmor skulle se Iza og passe hende nogle gange inden, for at de kunne lære hinanden at kende, inden farmor skulle passe Iza en hel weekend og vi skulle være helt i Jylland. Farmor er lige hjemvendt fra ferie og der er nu 2 uger til pasningen........men farmor har ikke tid til at se os inden pasningen. Så hun vil bare komme den weekend og passe. Jeg er bare så ked af det pt., for det duer bare ikke med Iza, at der kommer en fremmed ind og passer hende bare sådan lige i 2 døgn....det fatter farmor bare ikke........men nu har vi frabedt os hendes hjælp og jeg må tage alene til bryllup :'( øv øv øv øv øv. Hvorfor er nogle mennesker så forfærdelige......jeg er helt grædefærdig :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2008

Tynen

Stakkels jer!! :'( Kan virkelig godt forstå jeres beslutning!! Ville selv have gjort det samme og ville slet ikke kunne efterlade Stella ved en "fremmed" en hel weekend. Ved slet ikke hvad jeg skal skrive, Jeanette! Ville bare sige at jeg havde læst dit indlæg (H)

Anmeld

17. juli 2008

Lise

Jeg ved heller ikke helt hvad jeg skal skrive, men kan nu også godt forstå jeres beslutning.. altså, hvor er det bare træls. Sender dig et gigantisk kram!

Anmeld

17. juli 2008

Loggidut

du har valgt det rigtige efter min mening...og vær stolt over det!

det er bare ikke nemt med den pasning, vores gamle barnepige som passede drengene da de var små, har sagt ja til at passe tif , til vores bryllup, d.v.s. om aftenen skal hun med hende hjem og putte, og de skal også nå at lære hinanden at kende inden vi skal giftes...det bliver da lidt hårdt, men både barnepigen og jeg er fast besluttet på det er sådan det skal være, og det må vi bare sætte tid af til!

når vi det ikke, så kommer tif ingen steder!

jeg ville gøre lige som dig, uanset hvad!

så stort bifald for du valgte det der passede Iza bedst

Anmeld

17. juli 2008

linemus

Øv, det kan hun ikke være bekendt hende farmor, men hun lyder nu heller ikke som den skarpeste kniv i skuffen, når det kommer til små børn.

Er også helt enig i, at I har valgt det rigtige for Iza, og selvom du nu må afsted alene og det er rigtig træls, så ved du nu, at hun er i gode hænder, så du rigtig kan nyde festen :)

Knus Line

Anmeld

17. juli 2008

ivfmarie

Sårn noget pis, Jeanette! Men jeg syns I har taget den rigtige beslutning - også selvom det ikke er den optimale :(

Hvis bare det var lidt tættere på mig - så skulle jeg nok passe hende. Jeg ved godt at jeg også er fremmed - men jeg er i det mindste vant til at tumle med 1-årige, og de fleste generte piger plejer da at tø lidt op i mit selskab....

Marie - der syns det er synd at I ikke kunne komme sammen til fest

Anmeld

17. juli 2008

Tikki

Ja, det er også noget røv, at vi ikke kommer afsted sammen......men ja, så kan jeg da helt sikkert nyde festen og så må jeg tænke på det. Jeg bliver bare så ked af, at farmor vil have det på hendes præmisser og ikke respekterer Iza og hendes måde at være på........jeg forstår det simpelthen ganske enkelt ikke.

Nå, ind i kampen igen....har hylet lidt...det lettede :P

Anmeld

17. juli 2008

Rasmine

Jeanette?
Har du overvejet noget Kranio Sakral Terapi?
Var det noget med hun stod fast meget længe?
Der kan jo godt være blevet trykket ét eller andet.

Har hørt det skulle være super, til/mod alt nærmest.

Anmeld

18. juli 2008

Tikki

Mebach skriver:

Jeanette?
Har du overvejet noget Kranio Sakral Terapi?
Var det noget med hun stod fast meget længe?
Der kan jo godt være blevet trykket ét eller andet.

Har hørt det skulle være super, til/mod alt nærmest.

Hej

jep - det har vi været til ;) og det virkede da hun var helt lille. Men altså, tror ikke det virker på seperationsangst - desværre. Dette her handler om, at farmor og Iza ikke kender hinanden og at farmor ikke vil bruge tiden til at lade Iza blive tryg ved hende. Iza har sammenlagt set farmor 5 gange ca i nogle timer af gangen i hele hendes 1. leveår. Det passer farmor meget bedre bare at komme lige ind fra højre, passe og så gå igen......men det kan man altså ikke med Iza - hun skal have lov at tø op og se folk an.

Anmeld

18. juli 2008

Tikki

Og så liiiige en happy ending :D Min veninde har lige inviteret Iza med til brylluppet - hun kunne ikke bære, at det var sådan et rod det hele. Ejjjj hvor er jeg glad....nu kan vi slappe af og nyde det hele....ja, altså sammen med Iza :P, men det plejer at gå okay. pyhhhhhh :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.