Så så man lige Signe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. juli 2008

linemus

...sidde oppe på spisebordet 8(

Sebastian havde siddet ved bordet og spillet computer på den bærbare, men skulle en tur på toilettet, hvilket tager noget tid pga. vandplaskeri, når han skal vaske hænder. Imens var jeg inde og skifte Nanna, og da jeg kommer ind i stuen, sidder Signe oven på computeren oppe på bordet!!! Hun har simpelthen brugt Sebastians triptrap stol som stige! Blev noget forskrækket, og synes godt nok det er vildt alt det klatren hun pludselig har gang i.

Knus Line

PS. Dagens sætning fra Sebastian (efter morgenmaden, da han lige har drukket sit juice): "Så! Nu er jeg frisk som en havfrue!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2008

Tynen

Shit hvor vildt!!
Hun er dælme også en vildbasse hende Signe ;)

Og så lige en klasse kommentar fra Sebastian

Anmeld

17. juli 2008

Loggidut

ha ha....i luw tat gørl! (L)

hun er bare så sjov og dejlig!

Anmeld

17. juli 2008

ivfmarie

Som en havfrue, alligevel?! 8D

Fu*k - Signeormen er da på farten! Puha...

Anmeld

18. juli 2008

ka li ja

nej hvor er hun vild!!!!

jeg fangede også arthur i sofaen 2 gange og på vej op af trappen!! det tager 1½ sekund, så er han væk!!!

fed kommentar fra basse:P

Anmeld

18. juli 2008

Lene76

hehe uha kender det godt, det er som om de er eventyrrejsen..... hehe viktor er nemig gået på opdagelse i alt både sofaer og senge, det er vildt så mange armkræfter han har..... han har dog ik fundet udad og trække sig op fra tremmesengen endnu.....

fed kommentar fra Sebastian hehe

Mille brokkede sig igår fordi hun sku rydde op..... så sagde hun: MOr jeg har jo sagt at jeg kun har 2 arme og 2 ben så det må du selv klare...... hmmm temmelig svært at holde masken...hehe Fedt med de guldkorn :D

Knus Lene

Anmeld

19. juli 2008

birgittemarie

Oh my goodness 8( Det er frygteligt, som de kan lave ulykker for sig selv nu!!
Godt der ikke skete noget! Sådan en fræk lille orm (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.