Udslæt der ligner myggestik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

Mathilde

Ni-ko-li-ne skriver:

ja og nej... det kløede på mig da jeg havde det... men da vores datter havde det kløede det ikke...

Hmm okay... Celina virker heller ikke som om det klør...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Mathilde

twinboys skriver:

og de må gerne komme i dagpleje hvis de ingen feber har eller er påvirket af det...

Ja den smitter men det er på samme måde som hvis man er forkølet...

God bedring...

Majbritt

Okay... Ved du hvad det er for en virus? Lidt pudsigt at Tinas dagplejebørn har haft det samme udslæt....

Og tak håber det forsvinder snart!

Anmeld

6. september 2010

TbCp

Mathilde skriver:

Okay... altså Celina havde også kun feber igår og jeg tror ikke det har noget med udslættet at gøre, men nærmere tandfrembrud...

Mystisk at de ikke fandt ud af hvad det var Hvor lang tid stod det på?

Den ene havde kun 3 knopper og de gik væk efter en uges tid... den anden havde en del flere ud over kroppen og der gik lidt længere tid inden de var væk...
Jeg troede først det måske var begyndene skoldkopper, men der kom ikke blærer på

Anmeld

6. september 2010

Mathilde

TbCp skriver:

Den ene havde kun 3 knopper og de gik væk efter en uges tid... den anden havde en del flere ud over kroppen og der gik lidt længere tid inden de var væk...
Jeg troede først det måske var begyndene skoldkopper, men der kom ikke blærer på

Okay... Mystisk! Gad godt at vide, hvad det er...

Jeg synes det er underligt at de forsvandt og så kom igen i dag. Celina har også en hel del - både små og store.

Jeg tror heller ikke det er skoldkopper og det tror DP heller ikke.

Anmeld

6. september 2010

TbCp

Mathilde skriver:

Jeg synes det er underligt at de forsvandt og så kom igen i dag. Celina har også en hel del - både små og store.

Ja meget underligt.... den ene mor snakkede om vandvorter... men det tror jeg ikke det er...

Anmeld

6. september 2010

Ni-ko-li-ne

Mathilde skriver:

faktisk så er det ikke længe siden at Nikoline havde feber og i den forbindelse knopper på armen og underbenet... lægen sagde det ikke var skoldkopper men mononucleose...

der kan komme udslæt fra albuen og ned og fra knæet og ned... og i hovedet...

det går væk igen

Anmeld

6. september 2010

Mathilde

Ni-ko-li-ne skriver:

faktisk så er det ikke længe siden at Nikoline havde feber og i den forbindelse knopper på armen og underbenet... lægen sagde det ikke var skoldkopper men mononucleose...

der kan komme udslæt fra albuen og ned og fra knæet og ned... og i hovedet...

det går væk igen

Celina har især knopperne på lårene, så det lyder ikke til at være det samme som Nikoline...

Men ja, uanset hvad det er, skal det nok gå væk

Anmeld

6. september 2010

Ni-ko-li-ne

Mathilde skriver:

Celina har især knopperne på lårene, så det lyder ikke til at være det samme som Nikoline...

Men ja, uanset hvad det er, skal det nok gå væk

ja og hvis ikke det klør så går det nok

Anmeld

6. september 2010

Mathilde

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg er næsten helt sikker.... kan du tage et billede af det?

Jeg ville tage et billede og sætte ind, men da Celina vågnede en time efter jeg skrev herinde, var de stort set væk vildt mærkeligt! Der er bare nogle få bitte små nogle tilbage.... Præcis som i weekenden, hvor de også bare forsvandt. De kommer pludseligt og forsvinder pludseligt igen 

Anmeld

6. september 2010

twinboys

Mathilde skriver:

Okay... Ved du hvad det er for en virus? Lidt pudsigt at Tinas dagplejebørn har haft det samme udslæt....

Og tak håber det forsvinder snart!

Nej det ved jeg ikke,,, men dagplejebørnene skiftede til at have dem og nogle fik dem også i anden runde... Halvdelen af børnene havde feber også men kun 1 dag...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.