Udslæt der ligner myggestik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.138 visninger
25 svar
0 synes godt om
6. september 2010

Mathilde

Celina fik i fredags noget der minder om myggestik. Det var på hendes ben og lidt på hendes ene øre... Det forsvandt igen igår. Til gengæld havde hun feber (ca. 39) og var utilpas igår eftermiddags og aften, men intet her til morgen. (tror feberen skyldes en tand hun er ved at få)

Kl 12 i dag ringer DP at hun har fået udslæt på ben og arme og lidt på fødderne Jeg henter hende og hun er glad og tilpas, virker ikke generet af det. Det ligner igen myggestik, i forskellige størrelser og der er ingen blærer el. lign.

Nogle forslag???? Hvad kan det være

Jeg tager selvf. til læge med Celina, hvis det ikke er bedre imorgen. DP tror det er noget hun har indtaget, som hun ikke kan tåle....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Ni-ko-li-ne

Mathilde skriver:

Celina fik i fredags noget der minder om myggestik. Det var på hendes ben og lidt på hendes ene øre... Det forsvandt igen igår. Til gengæld havde hun feber (ca. 39) og var utilpas igår eftermiddags og aften, men intet her til morgen. (tror feberen skyldes en tand hun er ved at få)

Kl 12 i dag ringer DP at hun har fået udslæt på ben og arme og lidt på fødderne Jeg henter hende og hun er glad og tilpas, virker ikke generet af det. Det ligner igen myggestik, i forskellige størrelser og der er ingen blærer el. lign.

Jeg tager selvf. til læge med Celina, hvis det ikke er bedre imorgen. DP tror det er noget hun har indtaget, som hun ikke kan tåle....

det er nældefeber...

ring til lægen, hun kan få ganske almindelige antihistaminer... og ja, det kommer fordi hun har indtaget noget som kroppen reagerer på...

men det kan være svært at finde ud af, hvad

Anmeld

6. september 2010

Ni-ko-li-ne

Mathilde skriver:

jeg er næsten helt sikker.... kan du tage et billede af det?

Anmeld

6. september 2010

twinboys

Virus det har mine dagplejebørn også haft... Så mit skud må være virus

Anmeld

6. september 2010

twinboys

og de må gerne komme i dagpleje hvis de ingen feber har eller er påvirket af det...

Ja den smitter men det er på samme måde som hvis man er forkølet...

God bedring...

Majbritt

Anmeld

6. september 2010

ESV

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg vil også mene nældefeber, det lyder sådan!

Anmeld

6. september 2010

TbCp

Som du beskriver det lyder det som noget to af mine dagplejebørn lige har haft..... de har dog ikke haft feber.

Vi fandt aldrig ud af hvad det var

Anmeld

6. september 2010

Mathilde

Ni-ko-li-ne skriver:

Hun sover lige nu, men kan lige tage et billede når hun vågner...

Og tak for svar... det havde jeg også tænkt, at det muligvis kunne være. Men burde det ikke at klø en del?

Anmeld

6. september 2010

Ni-ko-li-ne

Mathilde skriver:

Hun sover lige nu, men kan lige tage et billede når hun vågner...

Og tak for svar... det havde jeg også tænkt, at det muligvis kunne være. Men burde det ikke at klø en del?

ja og nej... det kløede på mig da jeg havde det... men da vores datter havde det kløede det ikke...

Anmeld

6. september 2010

Mathilde

TbCp skriver:

Som du beskriver det lyder det som noget to af mine dagplejebørn lige har haft..... de har dog ikke haft feber.

Vi fandt aldrig ud af hvad det var

Okay... altså Celina havde også kun feber igår og jeg tror ikke det har noget med udslættet at gøre, men nærmere tandfrembrud...

Mystisk at de ikke fandt ud af hvad det var Hvor lang tid stod det på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.