spiser jeres selv med ske eller gaffel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. juli 2008

Susan1978

Jeg kan bare huske da Ea blev 1 år der ville hun ikke røre ved sin kage, men hellere spise den med ske.. altså kunne hun åbentbart selv spise lidt med ske på det tidspunkt..

jeg aner ik om Emil kan, for mor her har rigtig dårlig tålmodighed til sådan noget. så Emil kan ikke.

Susan og Emil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2008

Kaufie

William vil mægtig gerne spise med både ske og gaffel - han skal helst have en af delene mens vi så lister maden i ham ind imellem han selv putter en (ofte tom) ske eller gaffel i munden.

Han er også rigtig glad for at putte dem i vores munde - så vi mader hinanden....

Men der bliver så også vasket gulv som vi aldrig har vasket gulv før... Kan godt forstå man måske ikke har så meget tålmodighed med nr 2 som man har med den første.... Sådan er det jo bare.

Anmeld

17. juli 2008

BellaT

Phillip kan spise med gaffel, når han gider. Har han ikke tålmodighed smider han den på gulvet.
Ske ville aldrig nogensinde gå godt. Tør slet ikke tænke på hvordan køkkenet ville se ud med havregrød og frugtmos over det hele. Havregrød og frugtmos som burde sidde pænt på skeen indtil det røg i Phillips mund.:-o

Knus fra Helle...

Anmeld

17. juli 2008

Anja

Elias spiser ikke selv med gaffel eller ske. Har prøvet nogle gange, men det endte i hat og briller :))

Tror lige vi skal tage tilløb til at komme i gang med det.

Han har længe selv drukket af kop og han spiser da også en god del af maden selv, men synes desværre ikke at jeg altid har tålmodighed til at få svinet det hele til 3 gange om dagen, så ofte er det den lidt lettere løsning med at made .... :$

Anmeld

17. juli 2008

Loggidut

jaaaaa...tif kan få gaflen ind i munden hvis jeg har stanget maden for hende, men oftes synes hun den er sjovere at bruge som trommestik, så her bliver kun øvet i det små!

Anmeld

17. juli 2008

bette

mikkel spiser kun med gaffel hvis jeg kommer en rytter på den først. så stikker han den selv i munden.. ellers bliver den bare hamret ned i bordet.

og ja hvis han selv skal spise helt selv med gaffel.. putter han den bare tom i munden og bliver hys fordi der jo intet er på den.. 8D

Anmeld

17. juli 2008

Siber

jeg har det lige som du, kan ikke huske hvornår Alma spiste med ske el gaffel! og jeg har hellere ikke lige tålmodigheden med Johanna lige nu!

men hun drikker selv af kop, og hvis man stikker en rytter på (som bettemouse skriver) putter hun den i munden, og sier tark og giver den tilbage så man kan stikke en ny på!

Det kunne være jeg skulle lave en tester i morgen, om hun kan spise med ske?

Knus Siber

Anmeld

17. juli 2008

Tynen

Stella piser selv med gaffel.. Når vi altså lige har proppet maden på den først.
Har ikke haft tålmodigheden til at prøve med skeen endnu :)

Anmeld

17. juli 2008

Muffinmus

Skeen tipper hver gang han prøver:-)
Men gaflen kan han delvist selv gafle maden med og slet ikke. vi havde en super gaffel han var rigtig godt til at stange ting med men den er pist væk...Kan slet ikke finde nogle i Dk der er lige så gode som den anden. Den er fra Italien nemlig:-)

Anmeld

17. juli 2008

ivfmarie

hah... ikke det der ligner!

Og da Freja var et år kunne hun næsten klare en hel portion havregrød - selv! Der er bare forskel på børn - og ikke mindst deres motorik!

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.