klippe klippe garn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. juli 2008

bette

er der nogen af jeres skønne børn som er blevet klippet endnu.??

mikkel lignede efterhånden en forvasket puddelhund.. med alle de krøller i nakken.. haha

så han fik lige en tur med trimmeren 6mm i nakken.. (det ovenpå hovedet fik lov at blive der.. )han er bare blevet så pæn(L) rigtig drenge frits.. :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2008

Kaufie

Ja, det pynter når de får klippet det lange babyhår af - hvis man ellers kan få sig til det. Min dreng havde fået elastik i pandehåret hos dp en dag - og så mente faren det var på tide at få ham klippet. Det blev også med trimmeren - dog på..... ja, 18 mm tror jeg - over det hele. Og straks blev han også rigtig frisk og fræk at se på....

Anmeld

17. juli 2008

Anja

Elias´ hår var blevet meget langt, så selv om det gjorde ondt på moar, så insisterede faderen på at han blev klippet. Det blev til 15 mm hele vejen rundt .....

Anmeld

17. juli 2008

Loggidut

nej nej nej, tør først efter den 8/8 08!

Anmeld

17. juli 2008

Tynen

Heller ikke her.
Jeg tør bare ikke generelt :)

Anmeld

17. juli 2008

ivfmarie

bettemouse skriver:

er der nogen af jeres skønne børn som er blevet klippet endnu.??

mikkel lignede efterhånden en forvasket puddelhund.. med alle de krøller i nakken.. haha

så han fik lige en tur med trimmeren 6mm i nakken.. (det ovenpå hovedet fik lov at blive der.. )han er bare blevet så pæn(L) rigtig drenge frits.. :D

Akkurat det samme med Malte... og jeg syns sgu allerede at han trænger igen :D

Anmeld

18. juli 2008

Marco2

Kilppes?? 8D

Der er sgu ikke noget at klippe i.
Emily er stadig skaldet....næsten :D

AG

Anmeld

18. juli 2008

ka li ja

så har jeg lige klippet arthur!! nu ligner han en dreng igen. det er så 3. gang han er blevet klippet ved ørene. mere kommer dr ikke af!! lidt svensker skal der da være over mine børn;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.