Tut!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

240 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. juli 2008

Ny mor

Synes det er meget længe siden vi har "set" dig nu - hvordan går det på arbejdet osv?

Håber i har det godt ;)

Knus Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2008

Tut

Jeg er lige her :D hvor er det sødt af dig at bekymre dig. Det har bare nogle hektiske uge, de sidste 3 uger. Første uge var jeg ik så meget på fordi jeg var helt bombet i hovedet af at være startet på job. Sidste uge ringede de fra vuggestuen tirsdag og sagde at jeg skulle komme og hente Noah da han havde 38,7 i feber og bare skreg. Da jeg hentede ham kunne jeg jo hurtigt se at der var noget helt galt, så vi fik en akut tid hos lægen, som hurtigt konstaterede mellemørebetændelse. Ja og så kan du regne ud hvad min tid er gået til de efterfølgende dage - et trist barn der ik ville sove :'( Pencilinen virkede heldigvis efter 2 dage. Weekenden har været helt booket op med forberedelser til den store fødselsdag i søndags. Og nu er Noah hamrende snottet igen - kan tydligt mærke at han er startet i institution nu. Men jeg savner jeg rigtig meget, og jeg er faktisk også inde og smug-kigge lidt i løbet af dagen, men har ikke lige tid til at skrive. Hvordan går det med jer? Havde i en godt 1 års fødselsdag for Marius? Knus (H)

Anmeld

17. juli 2008

Ny mor

Godt at høre du er med på "sidelinien", trods travlhed ;) Puhaa...det er ikke fedt med møb og forkølelse.....stakkels Noah.

Marius havde en fin fødselsdag. Vi var i haven med gæster hele dagen, men han nægtede at sove, så lidt brok var der ind i mellem :P

Knus Birgitte & Marius (som har været snottet et par dage nu, så vi bøvler lidt om natten......)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.