Sælges billigt - pigetøj i str. 80 og 86

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.108 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. september 2010

JustAnotherName

Byd ind med det, som du finder som en passende og fair pris...?!

Tøjet sælges billigt, og jeg er bestemt til at forhandle med 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

JustAnotherName

Jeg havde lige noget mere liggende.....  Det er størrelse 86

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. september 2010

JustAnotherName

OP !!!

Anmeld

23. september 2010

JustAnotherName

Opse-dasse 

Anmeld

2. oktober 2010

JustAnotherName

Der er netop lagt lidt mere tøj ind.... SÆLGES BILLIGT!

Anmeld

8. oktober 2010

JustAnotherName

Styk pris  FRIT VALG = 25 kr. + porto
(dog ikke body'er, som selvfølgelig sælges billigere)

Ved køb af 2-5 ting er PRIS = 20 kr. pr. del + porto.

Ved køb af 6-10 ting er PRIS = 10 kr + porto.

Ved køb af MANGE ting, så snakker vi os frem til en god og fair pris

Anmeld

8. oktober 2010

Sasja77

HEJ:-)

Jeg vil gerne købe den trøje der er på billedet 11&12 (striktrøjen) og rigtig gerne også den sommer-buksedragt på billede 15 hvad str er den egentlig? og så kunne jeg også godt tænke mig den lilla kortærmet body der ligger sammen med 3 andre, kan ikke huske hvilke billede den var på:-)

Jeg så også lige at du havde tøj i str 74 til salg! Der har du en fleecejakke med en giraf på den synes jeg er rigtig sød! Hvad skal du have for den?

Hilsen

Sasja

Anmeld

8. oktober 2010

JustAnotherName

Sasja77 skriver:

Jeg vil gerne købe den trøje der er på billedet 11&12 (striktrøjen) og rigtig gerne også den sommer-buksedragt på billede 15 hvad str er den egentlig? og så kunne jeg også godt tænke mig den lilla kortærmet body der ligger sammen med 3 andre, kan ikke huske hvilke billede den var på:-)

Jeg så også lige at du havde tøj i str 74 til salg! Der har du en fleecejakke med en giraf på den synes jeg er rigtig sød! Hvad skal du have for den?

Hilsen

Sasja

Striktrøjen og buksedragten er str. 80 / 1 år ....det samme er den lilla body.

Anmeld

8. oktober 2010

JustAnotherName

Hilsen

Sasja

Er det denne du også er interesseret i ?? ....Det er også str. 1 år.

Fleece-jakke (20 kr), striktrøje (20 kr), Buksedragt (20 kr) og lilla body (8 kr) = 68 + porto ....som jeg lige skal veje og regne ud. Gætter på at portoen bliver 33 kr.

Hvad siger du til det? Og er det de rigtige ting på billederne, som jeg har forstået, at du er interesseret i ?? 

Anmeld

8. oktober 2010

Sasja77

JustAnotherName skriver:

Er det denne du også er interesseret i ?? ....Det er også str. 1 år.

Fleece-jakke (20 kr), striktrøje (20 kr), Buksedragt (20 kr) og lilla body (8 kr) = 68 + porto ....som jeg lige skal veje og regne ud. Gætter på at portoen bliver 33 kr.

Hvad siger du til det? Og er det de rigtige ting på billederne, som jeg har forstået, at du er interesseret i ?? 

Jeg er lidt i tvivl med buksedragten.....hmm er ville jo bruge den til sommer men der er hun alligevel 16 måneder ca. så ved ikke om den vil blive for lille....Jeg tror at jeg springer den over. men det andet vil jeg rigtig gerne købe:-) Og så har du en rigtig sød kjole Str 74 tror...det er billede 19 (blomstret i det) den vil jeg også rigtig gerne købe! Den kan hun bruge med tykke strømper inden under:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.