Hmm Måske et dumt sprg om rød ende???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. juli 2008

Hyner

Hvordan ser sådan en fætter ud???
Er det en ildrød rumpet med baller og det hele eller bare en lidt rosafarvet kulør der hvor ballerne er samlet???

Grunden til mit spørgsmål er at Emma er blevet rosa der hvor ballerne er samlet helt om bagtil og så frem til skambabserne...

Hun er ikke varmere end hun plejer og hun virker ikke generet af det...

Krams Henriette -der forhåbentlig har tid til at sidde HER i aften..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2008

Loggidut

ja en rød ende er mange ting...lige nu ser tif ud som du beskriver, og det kalder jeg en lille smule rød ende, for hun er normalt aldrig rød.

hvis hun ikke er generet af det, eller hyler over det, så er det jo nok fint!

hvis det ikke er mere end det du beskriver, vil jeg nok bruge en klat zinksalve...

og hvis det var meget slemt, de kogte klude.

knus fra sloggi

Anmeld

17. juli 2008

Tynen

Hmm Stella har den slags rødmen når hun har været lidt fugtig mens jeg har lagt bleen på.

Jeg plejer at pudre hende med kartoffelmel og døjer faktisk aldrig med rød popo mere.

Anmeld

17. juli 2008

Rasmine

Tynen skriver:

Hmm Stella har den slags rødmen når hun har været lidt fugtig mens jeg har lagt bleen på.

Jeg plejer at pudre hende med kartoffelmel og døjer faktisk aldrig med rød popo mere.

Det var da dejligt for dig, Tynen.
Vidste slet ikke at du døjede med nummern selv??
Det sku du da bare ha sagt, Lars vil da gerne hjælpe med at pudre en anden gang.
:)

Anmeld

17. juli 2008

Tynen

SATANS!!!
Så fik du mig sgu igen!!!!

Satans, satans, satans!!

Anmeld

17. juli 2008

Rasmine

Ja, igen igen igen....
Du er bare en bonderøv!
(L)

Anmeld

17. juli 2008

Tynen

Du kan jo godt lide mig alligevel.. Det kan jeg mærke!

Anmeld

17. juli 2008

Rasmine

Ja, kan godt lide dig igen. Har faktisk savnet dig, lidt. Vi kommer jo nok i familie. Er sikker på at Mille & Peter bliver gift engang. Så bliver du min... min... min... Men jeg bliver Peter's svigermor!!! 8( Og du bliver Mille's svigerinde. Dejligt med en så ung svigerinde. SÅ skal I på disko!!! Så ser man lige Tynen, stå og svinge med garnet, i det nyeste dress fra Mønsted Modehus, til halbal, med Stella-pigen og Mille, som står henne i hjørnet og er pinlige over Trynen's opførsel!!!

Anmeld

17. juli 2008

Astrid P

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Ja, kan godt lide dig igen. Har faktisk savnet dig, lidt. Vi kommer jo nok i familie. Er sikker på at Mille & Peter bliver gift engang. Så bliver du min... min... min... Men jeg bliver Peter's svigermor!!! 8( Og du bliver Mille's svigerinde. Dejligt med en så ung svigerinde. SÅ skal I på disko!!! Så ser man lige Tynen, stå og svinge med garnet, [rød]i det nyeste dress fra Mønsted Modehus,[/rød] til halbal, med Stella-pigen og Mille, som står henne i hjørnet og er pinlige over Trynen's opførsel!!![/citat] HAHAHHAHAHAHHHA

Anmeld

17. juli 2008

Tynen

Yu killin me, Skøwe!!

Men glæder mig til det!!!
Det bliver så underholdende!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.