har i lagt rangler og andet baby legetøj væk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

251 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. juli 2008

Siber

Altså jeg tænkte at der skulle muges lidt ud nu, især fordi hun har fået nyt legetøj, og vi kan snart ikke være her mere!

Men har I lagt det væk?

Her hjemme ligger det bare i en kurv, og nogen gange bliver det væltet ud, men der bliver ikke rigtig leget med det - hvis I forstår!

Knus Siber der er hjemme pga racermave, jeg siger det er vildt! De skide børnehaveunger de smitter ad h til :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2008

Mary

Vi havde det til at ligge i sådan nogle farverige plastikbaljer, og da jeg elsker at se på dem, så blev legetøjet også liggende deri alt for længe. Men så ryddede jeg ud i det, det var dag totalt spændende at lege med det den dag jeg hældte det hele ud på gulvet, men så var det også det. Nu er det lånt videre til pigernes lille fætter som har meget mere sjov ud af det, og så kan vi jo altid få det tilbage når vi engang skal ha et barn mere (L) Annika fik også så giga meget Mega bloks til sin fødselsdag, at vi havde behov for et sted til dem ;) Så væk med ranglerne efter min mening, tror ikke de gider det.

Anmeld

17. juli 2008

Susan1978

ja jeg har faktisk solgt alt mit.. det er jo ikke planen at vi skal have fler og jeg havde bare sååå meget..

der var en og købe det hele for 150,- der var en hel pose fuld og det var nemli alt muligt, lamaze, og sanselegetøj, bideringe og rangler osv osv..

Så ja det er lagt væk.. HELT VÆK..

(H) Susan

Anmeld

17. juli 2008

Tynen

Sjovt du lige bringer det på bane for ser mig selv på vej i Bilka efter bedrollere lige om lidt :)

Skal virkelig - Og jeg mener VIRKELIG - have ryddet ud i det nu.
VI DRUKNER!!

Men det var lidt ligesom dengang med skråstolen - Det er så sørgeligt når det skal pakkes væk :$

Anmeld

17. juli 2008

ka li ja

vi har stadig det meste af vores liggende....
mest fordi jeg ikke har tænkt over at drengen ikke leger med det.. men det passer nu heller ikke, for hvis noget har lagt i bunden af kassen længe, så blir det spændende igen. mht rangler, så har vi ikke rigtig haft nogle.. mest bideringe, men er er stadig MEGET bevendte her hjemme. så de blir lidt endnu:D

Anmeld

17. juli 2008

bette

har desværre måtte erkende at mikkel efterhånden havde værelse ALLE steder.. der var simpelthen ikke nok plads i hans lille værelse til aaalt det legetøj.. så pakkede babylegetøjet ned i nogle flyttekasser og har nu opmagesineret (stave?) det ude hos svigermor da vi bor i lejlighed og ikk har plads selv.. puha det var sku da hårdt..

Heidi og mikkel som selv lige har lært at drikke af en kop(L)

Anmeld

17. juli 2008

Kaufie

Her er det mest baby'ede puttet i kasser - som dog af og til bliver hevet ud og tømt. Legetæppet er sådan set det eneste, der er pakket helt væk - men mon ikke der bliver ryddet lidt mere ud nu her om et par uger, når William har haft fødselsdag og sikkert fået en masse nyt, spændende legetøj.

Anmeld

17. juli 2008

Loggidut

jeg har sjovt nok lige fjernet en pose i dag...for efter en fødselsdag er her bare ikke til at komme til!

så her må det blive et ja, med få undtagelser...nogle ting nænner jeg nu ikke at fjerne endnu!

Anmeld

17. juli 2008

Anja

Vi venter lidt med at få sorteret legetøjet, men et par uger inden babys ankomst skal vi da lige have sorteret og vasket - og lagt det mest babyede ind på lillesøsters værelse :)

Anja, Elias og lillesøster i maven 27+2 !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.