Bogen fantastiske forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
660 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. september 2010

Mussen2

Købes... Skriv til mig hvis du vil sælge din

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Mussen2

Søges stadig

Anmeld

3. oktober 2010

Mumto3

Jeg vil ikke sælge min, men kan på det varmeste anbefale den!!! Jeg har haft den i 3 eller 4 år nu, og jeg bruger den stadig jævntlig, og den 'virker' hver gang!!! Når vi kommer ind i en ond cirkel eller tingene bare ikke køre på skinner, så hiver jeg bogen frem, og så går der ikke mange dage før jeg igen har super søde og dejlige børn

Anmeld

3. oktober 2010

Mussen2

Mumto3 skriver:

Jeg vil ikke sælge min, men kan på det varmeste anbefale den!!! Jeg har haft den i 3 eller 4 år nu, og jeg bruger den stadig jævntlig, og den 'virker' hver gang!!! Når vi kommer ind i en ond cirkel eller tingene bare ikke køre på skinner, så hiver jeg bogen frem, og så går der ikke mange dage før jeg igen har super søde og dejlige børn

Jaaaa, jeg vil så gerne have den, men den er udsolgt fra forelaget..... Dejligt at høre den kan anbefales. Øv du ikke vil sælge

Anmeld

3. oktober 2010

Mumto3

Mussen2 skriver:

Jaaaa, jeg vil så gerne have den, men den er udsolgt fra forelaget..... Dejligt at høre den kan anbefales. Øv du ikke vil sælge

udsolgt???nej, det kan da ikke være rigtig. ØV!!!

Vi er nogle stykker der har joket med at den burde blive udleveret til alle inden de forlader barselsgangen (selvom det primært er de lidt større børn end de helt små babyer den henvender sig til)

Anmeld

3. oktober 2010

Mussen2

Mumto3 skriver:

udsolgt???nej, det kan da ikke være rigtig. ØV!!!

Vi er nogle stykker der har joket med at den burde blive udleveret til alle inden de forlader barselsgangen (selvom det primært er de lidt større børn end de helt små babyer den henvender sig til)

Ja, dælme om den ikke er udsolgt! Jeg håber ikke det har lange udsigter inden den kan bestilles igen. Den lyder jo som en lille bibel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.