Tillykke med fødselsdagen til ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. juli 2008

Anja

ALLE dem, der har haft fødselsdag fornylig :P

Jeg har ikke været ret meget på i den seneste tid. Et er, at tiden er lidt knap, da børnehaven er lukket og jeg så har begge drenge hjemme, dernæst har jeg faktisk MEGET ofte problemer med at logge på !! Kan jo så sagtens læse med, men når jeg så vil kommenterer et indlæg fx så kan jeg bare ikke få lov til at komme online, det er p.... irriterende !!

Nåh, men alt i alt går det hele planmæssigt. Elias starter i dp om 2 uger og det har jeg lidt ondt i maven over, selvom han er 13 mdr til den tid, så er jeg bare ikke helt parat til at slippe ham - og har det også mærkeligt med det fordi jeg jo fortsat skal gå hjemme .... meeeen mon ikke han snart har godt af at komme lidt ud blandt andre børn :)

Maven vokser lystigt og der er evigt liv og glade dage, synes jeg mærker markant mere liv denne gang end med Elias, så det bliver spændende at se om det er et mere aktivt/krævende baby end Elias var for han var jo meget stille og rolig - og er det sådan set stadig :)

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2008

ka li ja

ja den vil jeg også mægtig gerne melde mig under. altså den med tillykke til alle dem der har fyldt år!!!
har heller ikke fået skrevet til alle ungerne:D
nå men tillykke til allesammen:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.