Altså piger...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

Siber

åååhhh jeg er så den eneste der ikke har noget som helst klar, bum bum..........

Men altså jeg har jo alt udstyret fra de to andre, så jeg ved jo at jeg har det, det skal bare lige vaskes og såårrnnnn.

Hvis det skulle vise sig at være en dreng, ja så skal vi have købt noget tøj når den kommer ud, for ellers bliver det altså en lyserød drenge baby. Voksi posen venter vi også med at købe, så den kan blive piget eller drenget!

Men jeg tror altså også at jeg bliver rigtig klar når jeg har været på hospitalet den 20 sept, for så har vi terminen og dagen for PKS! også bliver jeg klar!!!!

Knus Siber, der lige pludselig blev lidt stresset!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Bolette

Det bliver jo SÅ fantastisk at se alle de dejlige oktober-babyer 

Her hos os er vi klar med det hele - så Lillemand kan bare komme når han har lyst  

Det eneste jeg "mangler" er at pakke tasken til hospitalet - den bliver pakket i morgen, så jeg ikke skal tænke mere over den 

Mange fra Bolette (36+0) 

Anmeld

6. september 2010

fit_fys

Iihh hvor er det dejligt at høre fra jer allesammen

Lyder til vi alle er nået nogenlunde lige langt Men når i nævner de ting i mangler kan jeg godt se jeg måske lige skal et smut ned i Matas og købe nogle småting... men mon ikke vi når det alt sammen?

Anmeld

7. september 2010

Louisesam

Swips.. skriver:

Puha det gør mig ondt, at høre om din mormor - Min Bedstemor døde kort inden min datter blev født og det var jeg også rigtig ked af

Det må virkelig også være hårdt for dig, at skulle flytte så tæt på fødslen! Vi har brugt det meste af august på at flytte og jeg er stadig udmattet! ...Det gode ved det er, at om et år er det hele "glemt" - Rigtig god flytning herfra og jeg håber I når det inden Mikas kommer

Ja, det er ikke den sjoveste situation! Men du har ret, man skal bare lige igennem det. Det skal jo nok gå! Men puha, hvor ville jeg bare ønske at det hele gik efter planen... sådan er livet bare ikke!

Det er altid forfærdeligt at miste et menneske man elsker, det er bare specielt sørgeligt med min mormor, synes jeg jo, da hun næsten var oldemor - og hun var frisk og rask indtil hun pludselig fik konstateret denne sygdom og pludselig bare er væk! Men det kender du så fra din egen bedstemor

Men min lille put skal nok komme ud og smide lys over familien. Der skal helt sikkert nok komme glæde igen

Anmeld

7. september 2010

Magsen

Jeg er 33+1 har kigget på barnevogne i går. Og fundet en jeg er sindsyg glad for men har ikke købt den endnu, venter lidt jeg er faktisk slet ikke klar overhovedet men der er ogs ret lang tid endnu :b har bestemt mig for at når jeg er 36+0 da vil jeg begynde at få styr på det hele. og gøre pusletasken klar osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.