Puha ja - det er godt nok snart! Desværre er det lidt et rod her! Vi har først lige fundet en lejlighed nu, og vi skal flytte ind 1/10 - jeg har altså termin 4/10!!
Vi skulle have flyttet ind i en pr. 1/8, men blev snydt for den... Sådan noget l**t... så vi har bare stresset, søgt lejlighed, stresset og søgt og søgt! Pt. bor vi hos min svigermor og det er ikke det sjoveste skal jeg lige hilse og sige, når man bare gerne vil gøre børneværelse klar osv. Desuden er det rigtig svært mentalt at forberede sig, når man først og fremmest skal have et sted at bo!!! 
Nå, men nu hvor vi endelig har fundet et sted - en dejlig 3. værelses på Amager - så er jeg begyndt at fokusere mere på fødslen. Og det er vist også ved at være på tide, når der i dag kun er 4 uger til han kommer ud til os
Ang. det materielle, så er vi helt klar... stort set... mangler kun lige "ammegrej", puslebord og nogle småting. Ellers står det hele bare sammen med resten af vores hjem i et depotrum og venter på, at vi kan få nøglen og flytte ind i den nye lejlighed.
Og så skete der lige en sørgelig ting i går... min kære mormor, som var verdens dejligste menneske og som glædede sig så meget til at blive oldemor - afgik ved døden. Min kæreste og jeg var til bryllup og måtte styrte afsted på sygehuset, hvor hun efter en lang nat stille og roligt sov ind. Sikke noget. Det er rigtig, rigtig sørgeligt og jeg er så ked af, at hun ikke "holdt" til Mikas var født (selvfølgelig længere, men hun havde en meget alvorlig og sjælden hjertesygdom)
Så... det er med blandede følelser... men vi glæder os selvfølgelig ubeskrivelig meget til vores dejlige lille skat ankommer! 
Anmeld