Altså piger...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.361 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. september 2010

fit_fys

Det slog mig lige, at vi har termin i næste månede!!

Ved godt jeg lyder til at være lidt langsom  men har indtil videre bare talt uger og måneder, og lige pludselig kan man sige "Ja, jeg har termin i næste måned..." Vildt!!!

Er i ved at være klar til den lille kommer? Vi mangler sådan noget som autostol, lidt uldundertøj +badekar og så ellers vask og rengøring af det hele... Ellers er vi ved at være der, og vores pusleplads er lige blevet færdig!

Vil gerne høre hvor langt i er nået...

Tine 32+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

Slettet

Vores mangelliste hænger på køleskabet

Here goes:

- Dyne + pude

- Sengetøj + lagen

- Lift med go maddras

- Amme bhér

- Batteri til kamera

- Autostol

- Regnslag + insektnet

- Creme til ømme bryster

- Ammebrikker

...og så skulle vi vist være der, men det var så kun listen til lillebror - vi skal også have lavet en til selve fødslen da jeg skal føde hjemme

Jeg tænkte også på det i dag, altså hvor snart det er! Om sølle 3 uger og 3 dage er hjemmefødslen sikret, det er bare alt for skønt at tænke på!

Anmeld

5. september 2010

oo

det er CRAZY

men iiiiih hvor jeg glæder mig!!

vi mangler NAN (jeg skal jo ikke amme, så vi skal have det klar fra fødslen af) og vi mangler en neglesaks og et øretermometer, men ellers er vi megameget klar! (altså vi mangler lige lidt dimser og dutter til hjemmefødslen, men til selve baby er vi klar)

jeg tror det blir rigtig VIRKELIGT når de første "oktober"børn begynder at poppe ud

Anmeld

5. september 2010

misslea

Ja det er SÅÅÅÅÅ VILDT JO!!!!

Jeg er ved at sprænges af "spændthed"... heheh!!!

Jaaah altså, vi er fuldstændig klar!! Har termin d. 4. okt. I morgen (mandag) om præcis 4 SØLLE uger.... det er vildt!!

Men eftersom at jeg var ved at gå i fødsel for 2 uger siden, har vi haft travlt med at få de sidste småting klar! Eller dvs. at Martin har feset rundt som en skoldet skid, og gjort som jeg har bedt ham om... heheh!!!

Jeg har til gengæld ligget ned de sidste 2 uger, og skal også helst gøre det en uge mere...! Efter dér, har jeg grønt lys fra min jordemoder til at bevæge mig igen! Hun mener, at jeg vil gå i fødsel så snart, jeg blir bare en lille smule aktiv igen... uuuhh manner... det nærmer sig jo helt seriøst!!

Så ja - her er vi mega meget klar... og venter egentlig bare på, at vores lille bitte prinsesse beslutter sig for at komme ud... for har på fornemmelsen, at hun selv har tænkt sig at bestemme... hehe!!

Håber at I allesammen har det super dejligt, og nyder den sidste korte ventetid...

lea

Anmeld

6. september 2010

Lava88

Uhhh... Glæder mig også helt vildt... Ventetiden har dog ikke føltes så lang denne gang, da jeg har en derhjemme til at holde mig i gang i forvejen...

Men tror også vi er ved at være der... Fik lige ordnet soveværelset i går, og fik samlet sengen (ikke redt op!!!)

Så skal jeg lige ud og have købt en amme BH eller 2 mere, og ammeindlæg...

Men det var vidst det vi manglede... Så nu må det gerne snart blive oktober, så min lille prins kan komme ud, til sin nysgerrige storebror der spørger til ham hele tiden...

Liv 34+5

Anmeld

6. september 2010

Anja

Det med at blive klar har vi aldrig været gode til

Der er købt tøj til lillesøster - og det er også vasket.

Der er købt ny autostol, da der var knækket en dims af den gamle, men den har også været brugt til vores 3 egne børn + lånt ud til to andre børn, så den har vist gjort sit.

De fleste ting er dog i huset, da vi har det fra de andre, men det er hverken fundet frem eller rengjort, men det kommer nok, ellers så må manden jo i gang med det inden jeg kommer hjem fra sygehuset med lillesøster. Skal have pks, så skal være på sygehuset et par dage.

Anmeld

6. september 2010

marhemor

T.K. skriver:

Det slog mig lige, at vi har termin i næste månede!!

Ved godt jeg lyder til at være lidt langsom  men har indtil videre bare talt uger og måneder, og lige pludselig kan man sige "Ja, jeg har termin i næste måned..." Vildt!!!

Er i ved at være klar til den lille kommer? Vi mangler sådan noget som autostol, lidt uldundertøj +badekar og så ellers vask og rengøring af det hele... Ellers er vi ved at være der, og vores pusleplads er lige blevet færdig!

Vil gerne høre hvor langt i er nået...

Tine 32+5

Det er HELT vildt at man kan sige at vi bliver forældre i næste måned...!!! Sidder faktisk og får sommerfugle i maven af bare at skrive det herinde...

Vi er omtrent lige så meget klar som jer... Mangler kun småting, og hvor er det dog fantastisk at gå og være klar til vidunderet melder sin ankomst

Glæder mig også helt vildt til at høre når de første 'oktober-børn' melder deres ankomst... Så tror jeg at det går stærkt!!

Maria (33+4)

Anmeld

6. september 2010

Louisesam

Puha ja - det er godt nok snart! Desværre er det lidt et rod her! Vi har først lige fundet en lejlighed nu, og vi skal flytte ind 1/10 - jeg har altså termin 4/10!!  Vi skulle have flyttet ind i en pr. 1/8, men blev snydt for den... Sådan noget l**t... så vi har bare stresset, søgt lejlighed, stresset og søgt og søgt! Pt. bor vi hos min svigermor og det er ikke det sjoveste skal jeg lige hilse og sige, når man bare gerne vil gøre børneværelse klar osv. Desuden er det rigtig svært mentalt at forberede sig, når man først og fremmest skal have et sted at bo!!!

Nå, men nu hvor vi endelig har fundet et sted - en dejlig 3. værelses på Amager - så er jeg begyndt at fokusere mere på fødslen. Og det er vist også ved at være på tide, når der i dag kun er 4 uger til han kommer ud til os  Ang. det materielle, så er vi helt klar... stort set... mangler kun lige "ammegrej", puslebord og nogle småting. Ellers står det hele bare sammen med resten af vores hjem i et depotrum og venter på, at vi kan få nøglen og flytte ind i den nye lejlighed. 

Og så skete der lige en sørgelig ting i går... min kære mormor, som var verdens dejligste menneske og som glædede sig så meget til at blive oldemor - afgik ved døden. Min kæreste og jeg var til bryllup og måtte styrte afsted på sygehuset, hvor hun efter en lang nat stille og roligt sov ind. Sikke noget. Det er rigtig, rigtig sørgeligt og jeg er så ked af, at hun ikke "holdt" til Mikas var født (selvfølgelig længere, men hun havde en meget alvorlig og sjælden hjertesygdom)  

Så... det er med blandede følelser... men vi glæder os selvfølgelig ubeskrivelig meget til vores dejlige lille skat ankommer!

Anmeld

6. september 2010

Slettet

Louisesam skriver:

Puha ja - det er godt nok snart! Desværre er det lidt et rod her! Vi har først lige fundet en lejlighed nu, og vi skal flytte ind 1/10 - jeg har altså termin 4/10!!  Vi skulle have flyttet ind i en pr. 1/8, men blev snydt for den... Sådan noget l**t... så vi har bare stresset, søgt lejlighed, stresset og søgt og søgt! Pt. bor vi hos min svigermor og det er ikke det sjoveste skal jeg lige hilse og sige, når man bare gerne vil gøre børneværelse klar osv. Desuden er det rigtig svært mentalt at forberede sig, når man først og fremmest skal have et sted at bo!!!

Nå, men nu hvor vi endelig har fundet et sted - en dejlig 3. værelses på Amager - så er jeg begyndt at fokusere mere på fødslen. Og det er vist også ved at være på tide, når der i dag kun er 4 uger til han kommer ud til os  Ang. det materielle, så er vi helt klar... stort set... mangler kun lige "ammegrej", puslebord og nogle småting. Ellers står det hele bare sammen med resten af vores hjem i et depotrum og venter på, at vi kan få nøglen og flytte ind i den nye lejlighed. 

Og så skete der lige en sørgelig ting i går... min kære mormor, som var verdens dejligste menneske og som glædede sig så meget til at blive oldemor - afgik ved døden. Min kæreste og jeg var til bryllup og måtte styrte afsted på sygehuset, hvor hun efter en lang nat stille og roligt sov ind. Sikke noget. Det er rigtig, rigtig sørgeligt og jeg er så ked af, at hun ikke "holdt" til Mikas var født (selvfølgelig længere, men hun havde en meget alvorlig og sjælden hjertesygdom)  

Så... det er med blandede følelser... men vi glæder os selvfølgelig ubeskrivelig meget til vores dejlige lille skat ankommer!

Puha det gør mig ondt, at høre om din mormor - Min Bedstemor døde kort inden min datter blev født og det var jeg også rigtig ked af

Det må virkelig også være hårdt for dig, at skulle flytte så tæt på fødslen! Vi har brugt det meste af august på at flytte og jeg er stadig udmattet! ...Det gode ved det er, at om et år er det hele "glemt" - Rigtig god flytning herfra og jeg håber I når det inden Mikas kommer

Anmeld

6. september 2010

Slettet

Wup Wup - Jeg fik hentet barnevognen fra mine forældres garage i dag OG gjort den ren! Nu er den klar til, at huse den tredje baby (alle mine) ...men derefter har den vist også aftjent sin værnepligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.