Sjov leg ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. juli 2008

Anonym trådstarter

Hej julimødre.
I har altid svar på spørgsmål så jeg vil lige spørge om noget. Syntes i den leg på ordet er frit er sjov ? Jeg er lidt bange for at jeg har mistet min humor for jeg syntes ikke det er sjovt ? Man skal da have lov til det ingen tvivl om det men vil spørge om i syntes jeg er kedelig når jeg ikke syntes det er sjovt ?

Knus fra den fortvivlede som tror hun er kedelig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2008

Anja

Hvis du er kedelig, så er jeg også ..... kan ikke se det er specielt sjovt, men det er vel tidsfordriv som så meget andet man laver på nettet ....

Anmeld

17. juli 2008

birgittemarie

Hvad er det for en leg?

Kh Birgitte - nysgerrig...

Anmeld

17. juli 2008

Tynen

Inde på Ordet er frit under debatten.

Der er et indlæg af samme navn :)

Anmeld

17. juli 2008

Loggidut

den leg siger ikke mig noget, men!

dem der deltager har det med garanti sjovt, og det er da herligt, desuden syntes jeg godt nok de er mega dygtige til at finde frem til de forskellige ting!

well, jeg synes nu der skal være plads til lidt af hvert, for var jeg først modstander, kunne det jo godt ske jeg selv blev høvlet ned for utallige intet sigende indlæg!

så alt i alt synes jeg nu nok det er ok.

jeg benyttede mig faktisk af det da jeg lavede sangbog, og ikke kunne finde et billede af en tegnet blæksprutte...jeg hoppede ind i legen, og fik hvad jeg bad om!

de er sgu dygtige de tøser!

Anmeld

17. juli 2008

Lise

Siger heller ikke mig noget... men dem der synes det er sjovt skal bare slå sig løs med billeder og halløj - bare jeg ikke behøver at være med ;)

Anmeld

17. juli 2008

Tynen

Lise skriver:

Siger heller ikke mig noget... men dem der synes det er sjovt skal bare slå sig løs med billeder og halløj - bare jeg ikke behøver at være med ;)

Anmeld

17. juli 2008

ivfmarie

det er vel bare en slags sudoku eller anden tidsfordriv... sjovt? Naaaah. men tiden går vel med det?

Marie - der vist har fundet et billede eller to - men kun fordi der ikke var noget action på favoritside...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.