Jeg syntes det er dejligt at du har fået dåbsattesten så den del er afsluttet..
Jeg sendte som Linda skrev, et langt brev og billeder til Nikitas farmor (hendes farfar er død), men har intet hørt, og egentlig så er det fint nok, fordi jeg jo netop har gjort hvad der stod i min magt..
I mit tilfælde havde det intet ændret (mellem mig og Nikitas far) hvis jeg ikke havde sendt dem, han har en kæreste og lever sit liv uden at der nogen der kender til hendes eksistent (med untagelse af hans mor og to veninder - hans kæreste ved INTET)..
Jeg ventede i et år efter fødslen før jeg sendte brevet, han havde hele tiden lovet mig at han ville fortælle sin mor det, men blev ved med at sige at han ikke følte at det var det rigtige tidspunkt..., så fandt jeg ud af han havde løjet om nogle andre ting, da vi var på besøg i hos ham i kbh (da hun var 4 mdr.), men vi snakkede stadig sammen, til sidst indså jeg bare at han ikke havde nogen intention om at fortælle hende det, og da jeg skulle opereres og i narkose kom, den forfærdelige tanke om - "hvad nu hvis der skete mig noget".. så jeg tænkte (også efter stor opbakning herinde) nu gør jeg det fandme, jeg havde intet at miste, og ja der skete INTET (udover at han ringede efter en bytur, ,men sagde intet, så ved ikke om hans mor har fortalt det eller..??) men nu skal vi flytte tilbage til kbh, så er spændt på hvad der sker, når vi engang løber på hinanden.. jeg har ingen forventninger om at Nikitas far eller hans mor eller Nikitas faster (må det være) kommer til at være i hendes liv.. men jeg følte en enorm lettelse efter jeg havde overstået det første stykke tid, hvor jeg intet hørte.. jeg vil jo også gerne videre med mit liv (og der fordi de ikke har udvist noget ønske om at være i hendes liv, derved er plads til en "far" og hans familie)..
Anmeld