Billedspam af Lille-A

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.563 visninger
49 svar
0 synes godt om
5. september 2010

Bayze

Nå, piger - er I klar til en sækfuld billeder af min Lille-A?  Jeg synes jeg kan tillade mig at gå lidt amok, for det er længe siden sidst

Anthon er nu 4 ½ måneder, han stortrives og vi har efterhånden vænnet os til livet med en lille-fis og nyder det bare i fulde drag. Han er simpelthen så dejlig, fuld af liv og temperament, men også utrolig lattermild, kærlig og bare SÅ sød. Jeg knuselsker bare den lille størrelse mere end man fatter. Billederne er fra august måned, som i år mest har budt på det stille hjemmeliv, men også en tur i sommerhus, lidt festuge i Århus mm.  

Kærligst, Tina og Anthon

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

twinboys

Skønne skønne og atter skønne billeder...

Anmeld

5. september 2010

Bayze

twinboys skriver:

Skønne skønne og atter skønne billeder...

Tak skal du have

Anmeld

5. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Super dejlige billeder og skøn dreng du har

Anmeld

5. september 2010

L.J.L

wow! Han er da godt nok noget af det lækreste (foruden min egen sæføli )

Super køn lille dreng, og hvor ser han bare glad ud! Det er svært at se, men ligner han ikke sin far en hel del?

Anmeld

5. september 2010

Bayze

MoarHvidovre skriver:

Super dejlige billeder og skøn dreng du har

Tak skal du have, jeg synes jo også bare han er überskøn

Anmeld

5. september 2010

Bayze

linselouise skriver:

wow! Han er da godt nok noget af det lækreste (foruden min egen sæføli )

Super køn lille dreng, og hvor ser han bare glad ud! Det er svært at se, men ligner han ikke sin far en hel del?

Jo sgu! Lige pludselig har faren snigløbet mig her de sidste par måneder. Da han var helt lille var han så udpræget mit billede, lignede mig som spæd på en prik. Men det var da en stakket frist, nu ligner han nemlig ganske rigtigt sin far på en prik, særligt de fede lår, som jeg så vittigt (og en anelse bittert) plejer at kvittere med

Anmeld

5. september 2010

MariaJ

Hvor ER han bare lækker. Så sød. Er det jer selv der har det bassin med boldene?

Maria

Anmeld

5. september 2010

B&J

såå DEJLIG han bare er han er jo lige til af spise

Anmeld

5. september 2010

Bayze

MariaJ skriver:

Hvor ER han bare lækker. Så sød. Er det jer selv der har det bassin med boldene?

Maria

Ja, der er stort set ikke mere gulvplads tilbage hjemme hos os

Jeg er også ret vild med boldene - og Anthon med - men pludselig fik jeg dårige nerver over at han lå der med dem inde i munden. Rasmus havde godt nok spurgt i BR om de nu var sikre for små børn at putte i munden, men jeg gik alligevel pludselig lidt i panik over om de nu er spækket med alt muligt gylle. Så de er faktisk midlertidigt pakket væk nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.