Billedspam af Lille-A

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Neeeeej hvor er det bare nogle skønne skøne billeder....og hvor er han bare blevet stor!!!! Han er jo en rigtig lille dreng nu og ikke mere en baby

Er vild med billederne sammen med farmand og så det af dig der prutter ham på mavenen...det ser faneme sjovt ud

Fedt kuglebad

Knus Dorthe

Tak skal du have, Dorthe Ja, han er bare så dejlig min lille fyr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

Bayze

lisbeth2910 skriver:

Guuuud hvor er han bare skøn og en rigtig charmetrold

Tusind tak

Anmeld

5. september 2010

Tina2

Ahhhhmen Tina altså!!!!! Kæft en lille godte!!! Og hvor er han blevet STOR!!!!!

Han er da simpelthen for lækker og hvor ser hans mor da bare herregodt ud

Anmeld

5. september 2010

Bayze

Tina2 skriver:

AAHHR, TAK, Tina!! Nu bliver jeg da helt fjalet

Anmeld

5. september 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Forresten - ja bortset fra at jeg øjensynligt er begyndt at skele (billedet close up af Anthon og jeg inde i byen)! Hvad fanden er det!? Er det endnu en bevirkning af graviditet og fødsel - at man bliver skeløjet?! Først tænkte jeg at det måtte da være en underlig tilfældighed, men jeg gør det så også på det andet billede der blev taget i situationen - tjek nedenfor! Ok, jeg var godt nok også træt den dag, Anthon synes overhovedet ikke vi skulle sove natten før

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. september 2010

Tina2

Bayze skriver:

Forresten - ja bortset fra at jeg øjensynligt er begyndt at skele (billedet close up af Anthon og jeg inde i byen)! Hvad fanden er det!? Er det endnu en bevirkning af graviditet og fødsel - at man bliver skeløjet?! Først tænkte jeg at det måtte da være en underlig tilfældighed, men jeg gør det så også på det andet billede der blev taget i situationen - tjek nedenfor! Ok, jeg var godt nok også træt den dag, Anthon synes overhovedet ikke vi skulle sove natten før

Kan ikke se du skeler??! Kender en der skeler og det er MEGET tydeligt, men du skeler sgu da ik! :-)

Anmeld

5. september 2010

Tina2

Bayze skriver:

AAHHR, TAK, Tina!! Nu bliver jeg da helt fjalet

Fjalet, ha ha! Hold kæft, kender I det ord i Århus, var sikker på det kom fra Thisted hvor jeg er fra  Kender nemlig ikke ret mange der ved hvad det betyder, ha ha

Anmeld

5. september 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Kan ikke se du skeler??! Kender en der skeler og det er MEGET tydeligt, men du skeler sgu da ik! :-)

Jo! Sådan udad-agtigt - lidt ligesom en fisk..... Gør jeg altså normalt ikke, såvidt jeg er orienteret....

Anmeld

5. september 2010

Tina2

Bayze skriver:

Jo! Sådan udad-agtigt - lidt ligesom en fisk..... Gør jeg altså normalt ikke, såvidt jeg er orienteret....

Ej, hvem fa'en har bildt dig det ind!? Kan virkelig ikke se det.....

Anmeld

5. september 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Fjalet, ha ha! Hold kæft, kender I det ord i Århus, var sikker på det kom fra Thisted hvor jeg er fra  Kender nemlig ikke ret mange der ved hvad det betyder, ha ha

Ork jo, det kens jeg godt - uanset hvor i landet jeg har boet gennem tiderne Men var faktisk i tvivl om hvordan det staves - det er jo ikke sådan et ord man ofte sætter på skrift

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.