så har jeg købt mit kamera!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2008

ka li ja

jamen det er så lækkert fedt det næsten gør ondt!!!!!8D
(det er da godt man er glad for det man køber ikke!!;))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2008

Susan1978

man kan sige meget, men det her billede er totalt tro kopi af moren.. :P

http://www.123hjemmeside.dk/familien-i-sovind/8291 849?i=20803062

Anmeld

18. juli 2008

ka li ja

lol:)):D

Anmeld

19. juli 2008

birgittemarie

Hahahaha, sikke nogle skønne billeder 8D Hvad er det med det forskrækkede pindsvin? Og den store ko i bukser, der ligner et slankeinstrument fra 60'erne? 8D Hvor er de altså LÆKRE dine drenge (L)(L)(L) Knus fra Birgitte og tak for et dejligt kig (H)

Anmeld

19. juli 2008

ka li ja

[citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f] Hahahaha, sikke nogle skønne billeder 8D Hvad er det med det forskrækkede pindsvin? [rød]Og den store ko i bukser, der ligner et slankeinstrument fra 60'erne? 8D[/rød] Hvor er de altså LÆKRE dine drenge (L)(L)(L) Knus fra Birgitte og tak for et dejligt kig (H) [/citat] [rød]hahaha er det morten med røven i vejret??!![/rød] pindsvinet sad lige uden for skuret forleden aften. sad bare stille og gloede ind i væggen! men sød det var det(L) og takker mange gange(L)

Anmeld

19. juli 2008

Ny mor

ka li ja skriver:

så er der billeder her:

http://www.123hjemmeside.dk/familien-i-sovind/8291 849

Kan vi ikke låne ham murersvenden, ha, ha, har lige et køkken der skal fuges....ej, fedt med nyt kamera!

Anmeld

19. juli 2008

ka li ja

Birgitte (ny mor) skriver:

ka li ja skriver:

så er der billeder her:

http://www.123hjemmeside.dk/familien-i-sovind/8291 849

Kan vi ikke låne ham murersvenden, ha, ha, har lige et køkken der skal fuges....ej, fedt med nyt kamera!

hehe jo må han komme på ferie i en uges tid!!?? så kunne vi andre også få ferie!! lol. han kan alt!!!!!

Anmeld

19. juli 2008

linemus

Jeg må lige spørge igen af ren nysgerrighed: Hvad fulgte der så med kameraet? Af linser osv...

KNus Line

Anmeld

20. juli 2008

birgittemarie

hahaha er det morten med røven i vejret??!!
pindsvinet sad lige uden for skuret forleden aften. sad bare stille og gloede ind i væggen! men sød det var det

og takker mange gange

Hahahaha 8D Nej, Arthur ligger og mosler oven på en kolosal ko på mere end et billede. Og jeg tror altså ikke, det er Morten... ;)

Anmeld

20. juli 2008

ka li ja

linemus skriver:

Jeg må lige spørge igen af ren nysgerrighed: Hvad fulgte der så med kameraet? Af linser osv...

KNus Line

der var oplader og batt. kabler til com og tv. software. 18-55 linse. og selvfølgelig brugsvejledning og div papirer. i original kasse. det var brugt til mindre end 500 billeder.
det er bare så fedt!! men nu gad jeg godt ha en linse så jeg kunne zoome endnu mere!!! hvad hedder sådan en og hvad er prisen??!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.