3D-scanning -ser ens eget barn lige så skræmmende ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2010

Sakris

Tina2 skriver:

Jeg synes ikke de er uhyggelige, jeg synes det er HELT fantastisk at man kan se sit barn i maven på den måde- så tydeligt....

Det eneste der måske kan se lidt skræmmende/mærkeligt ud er at det nogle gange kan se ud som barnet kun har ½ arm eller ½ ben men ved man det, så er det ikke noget man tænker over:-)

Jeg kan se du er fra Aalborg og jeg vil sige at hvis du overvejer det så overvej Hobro istedet for Bang & Hinge i Sundhedens hus, billederne er meget bedre i Hobro:-) Fik det lavet i Sundhedens hus i 2007 og i Hobro her i forår og sommer.... Og der er stor forskel:-)

http://www.graviditetsklinik.dk/

Synes det er så vildt at man kan. Og da jeg fandt ud af at det bliver lavet, med en håndført scanner, blev jeg også ret fascineret af, at man kan lave sådan en lille dimmer, der kan måle og beregne sig frem til hvordan det ser ud indeni maven.

Har godt læst anmeldelser af Bang og Hinge. Dog har jeg kun kigget på den afdeling i Aalborg samt Peter Skovbo-der hører til på Aalborg sygehus. Vi har nemlig ingen bil, så vi skal helst kunne komme dertil med cykel. Peter Skovbo har derudover eftermiddag og aftentider, hvilket er meget tiltalende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

Tina2

Sakris skriver:

Synes det er så vildt at man kan. Og da jeg fandt ud af at det bliver lavet, med en håndført scanner, blev jeg også ret fascineret af, at man kan lave sådan en lille dimmer, der kan måle og beregne sig frem til hvordan det ser ud indeni maven.

Har godt læst anmeldelser af Bang og Hinge. Dog har jeg kun kigget på den afdeling i Aalborg samt Peter Skovbo-der hører til på Aalborg sygehus. Vi har nemlig ingen bil, så vi skal helst kunne komme dertil med cykel. Peter Skovbo har derudover eftermiddag og aftentider, hvilket er meget tiltalende.

Ok, ham kender jeg ikke :-)

Var bare ved Bang & Hinge da jeg ventede min søn og de billeder er ikke halvt så god kvalitet som dem i Hobro....

Men ja, ikke fedt at sku' cykle til Hobro :-) Men under alle omstændigheder kan jeg KUN anbefale en 3D omkring uge 28... Det er HELT fantastisk:-)))) Og jeg glæder mig meget til at se hvordan hun ser ud nu når hun kommer ud, de billeder jeg har vedhæftet er fra uge 28, og går ind i uge 39 idag :-)

Anmeld

5. september 2010

Sakris

Tina2 skriver:

Ok, ham kender jeg ikke :-)

Var bare ved Bang & Hinge da jeg ventede min søn og de billeder er ikke halvt så god kvalitet som dem i Hobro....

Men ja, ikke fedt at sku' cykle til Hobro :-) Men under alle omstændigheder kan jeg KUN anbefale en 3D omkring uge 28... Det er HELT fantastisk:-)))) Og jeg glæder mig meget til at se hvordan hun ser ud nu når hun kommer ud, de billeder jeg har vedhæftet er fra uge 28, og går ind i uge 39 idag :-)

Nej det er jo det.

Ih det er jo lige om lidt. Rigtig mange gange held og lykke med den forestående fødsel. Så da lige i en anden tråd hvor fantastisk flot gravid du er! Glæder mig godt nok også til den dag jeg rigtig kan se hvad der gemmer sig i min mave.

Anmeld

5. september 2010

Tina2

Sakris skriver:

Nej det er jo det.

Ih det er jo lige om lidt. Rigtig mange gange held og lykke med den forestående fødsel. Så da lige i en anden tråd hvor fantastisk flot gravid du er! Glæder mig godt nok også til den dag jeg rigtig kan se hvad der gemmer sig i min mave.

Tak skal du ha for de søde ord Kender I ikke kønnet?

Anmeld

5. september 2010

Sakris

Tina2 skriver:

Tak skal du ha for de søde ord Kender I ikke kønnet?

Jo. Det er en pige - en meget aktiv en af slagsen Jordemoderen var meget sikker på kønnet, men måtte jo ikke sige noget med 100 procents sikkerhed. Så vi ville om alle omstændigheder gerne have en scanning mere for at være sikker. Vi arver en hel del legetøj og tøj, så vi kan jo lige så godt få det rigtige med, med det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.