Hvilken metode skal man vælge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

Plysbjørnen

ct skriver:

DDV, madlog, slankedoktor, weightwatchers?? Det er jo en jungle..

Inden jeg tilmelder mig noget som helst, vil jeg meget gerne høre jeres erfaringer og oplevelser med diverse metoder til vægttab..

Fortæl, fortæl..

Altså nu har jeg prøvet både madlog og slankedoktor... og i bund og grund er de ens... men i slankedoktor kan du få råd af en kostvejleder / motionsrådgiver eller begge dele, det hele kommer an på prisen...

Fordelen frem for DDV og WW er at slankedoktor er anonymt (stort set) du sidder bag skærmen og får hjælp, frem for at møde op...

ulempen er at der er ingen der kan kontrolere om det du taster ind er rigtigt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Bamseboet :D

...Ulempen er at der er ingen der kan kontrolere om det du taster ind er rigtigt...

hvis du snyder med tallene, så er det jo kun dig selv du snyder, og så vil jeg mene, at du ikke er parat til at tabe dig.

Anmeld

18. september 2010

Plysbjørnen

Bamseboet :D skriver:

hvis du snyder med tallene, så er det jo kun dig selv du snyder, og så vil jeg mene, at du ikke er parat til at tabe dig.

Det ved jeg godt... men stadigvæk...

Anmeld

18. september 2010

CamillaT89

Tak for svar, alle sammen.. Jeg har i mellemtiden fået købt mig til et abonnement på MADLOG, og er meget tilfreds med det

Anmeld

23. september 2010

Svei

"Betale for at sidde til møde med andre tykke" - Du skulle tage at prøve det, det er faktisk rigtig hyggeligt... og man møder så mange dejlige mennesker som kan hjælpe en på og omvendt - der er god støtte, god hjælp, masser af grin og trøstende ord, alt efter hvad man har lyst til....

Men det er selvfølgelig hver sin lyst... !

Det ville jeg ikke gide bruge min tid på....synes det er skønt der er det for dem der har behovet...jeg vil bare hellere bruge en aften med mennesker jeg reelt har noget med og ikke mennesker hvor vi bare deler for mange kilo...men nu har jeg jo også haft det super nemt både ved at tabe mig og holde det, så det fylder bare ikke så meget i min lille verden...der er så meget andet der fylder og er vigtigere.

Men synes det er dejligt du fandt din måde, nu du har været ked af din vægt så længe og uden held forsøgt...skønt for dig, glæder mig på dine vegne...

Anmeld

23. september 2010

Omerovic

ct skriver:

DDV, madlog, slankedoktor, weightwatchers?? Det er jo en jungle..

Inden jeg tilmelder mig noget som helst, vil jeg meget gerne høre jeres erfaringer og oplevelser med diverse metoder til vægttab..

Fortæl, fortæl..

Jeg er ved DDV og tror det er min faste hobby resten af mine dage hehe, nærmest.
Inden jeg blev gravid gik jeg der og stoppede da jeg fandt ud af jeg var gravid, men er så startet igen da vægten viste et tre sifrede tal, som bestemt ik passede mig.

Jeg syntes at ddv er næsten helt perfekt ang. maden osv.. det sværste er dog alt det med 200-300g grønt middag og aften   

Anmeld

28. september 2010

Jones

Læs på følgende side, der står alt du behøver at vide: http://www.marksdailyapple.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.