Hvilken metode skal man vælge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.190 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. september 2010

CamillaT89

DDV, madlog, slankedoktor, weightwatchers?? Det er jo en jungle..

Inden jeg tilmelder mig noget som helst, vil jeg meget gerne høre jeres erfaringer og oplevelser med diverse metoder til vægttab..

Fortæl, fortæl..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Svei

I bund og grund er der kun en eneste og det er sund mad og motion RESTEN af livet...om du kan lide den ene indpakning eller den anden, er jo op til hvordan du er som person.

Personligt har jeg altid ment at jeg selv klarede at gøre mig fed og derfor skulle jeg nok klare at gøre mig slank...gider ikke betale for at sidde til møder med andre tykke...jeg kan godt selv...men ja, hvad er du til, det ved kun du...

Men her har det været min måde og har nu holdt vægten i 7 år..tabte mig 30 kg.

Anmeld

4. september 2010

CamillaT89

Nu er det jo heller ikke en decideret "kur", jeg leder efter, men rådgivning i, hvad der netop ér sund mad (sammensætningerne, osv.). Og grunden til, at jeg efterlyser dette er jo også netop for at holde den for good

Du har slet ikke prøvet nogle af siderne så?

Tillykke med dit vægttab. Nu har jeg set nogle før-efter billeder, da der ikke var kode på, og det ser super ud

Anmeld

17. september 2010

mth1987

Der er jo y tallerkenen mener at største delen skal være grønt og de to andre kød og pasta/kartofler/ris
grøntsagerne skal helst være de grove.
Pasta og ris gerne fuldkorn eller vilde ris.
Men der er jo et hav af råd og vejledninger, men husk små skridt, det vejen til en livsændrigt ikke alt for store ændringer det holder man alligevel aldrig.
Og en masse mellemmåltider er også vigtig.
Men hvis det er for at tabe dig her og nu kan du jo finde ud af hva dit energi forbrug skal være for at tabe dig og så gå der efter.

Anmeld

18. september 2010

Bamseboet :D

Jeg har nu tabt 10 kg på 3 måneder og jeg har brugt:

MADLOG.

synes det er en super side

Men:

Det kræver at du er klar til at tabe dig... du skal ikke bare have lyst... men du skal mentalt være top klar til at reducere din vægt...

det er min erfaring. og kan mærke på mig selv, at lige nu er jeg top klar til det. ( sådan har jeg ikke haft det før, har mange gange haft lyst til at tabe mig, og prøvet, men det er gået i vasken hver gang... men NU er MIT tidspunkt...

Kun Du ved om tidspunktet er der

Anmeld

18. september 2010

Pia.

Jbk skriver:

I bund og grund er der kun en eneste og det er sund mad og motion RESTEN af livet...om du kan lide den ene indpakning eller den anden, er jo op til hvordan du er som person.

Personligt har jeg altid ment at jeg selv klarede at gøre mig fed og derfor skulle jeg nok klare at gøre mig slank...gider ikke betale for at sidde til møder med andre tykke...jeg kan godt selv...men ja, hvad er du til, det ved kun du...

Men her har det været min måde og har nu holdt vægten i 7 år..tabte mig 30 kg.

"Betale for at sidde til møde med andre tykke" - Du skulle tage at prøve det, det er faktisk rigtig hyggeligt... og man møder så mange dejlige mennesker som kan hjælpe en på og omvendt - der er god støtte, god hjælp, masser af grin og trøstende ord, alt efter hvad man har lyst til....

Men det er selvfølgelig hver sin lyst... !

Anmeld

18. september 2010

Pia.

ct skriver:

DDV, madlog, slankedoktor, weightwatchers?? Det er jo en jungle..

Inden jeg tilmelder mig noget som helst, vil jeg meget gerne høre jeres erfaringer og oplevelser med diverse metoder til vægttab..

Fortæl, fortæl..

Jeg bruger DDV og har gjort det siden Juni og tabt lige knapt 15 kilo - det er for mig vejen frem og jeg ved at jeg ikke falder I på denne her måde... Der er så mange lækre opskrifter og mange gode råd man kan tage med sig... Så møder man samtidig en masse søde piger og mænd - som har taget samme valg som en selv og som man kan få en masse gode råd af... Det giver blod på tanden at komme op hver onsdag (eks.) og få af vide hvor god man har været og hvor meget man har tabt - den ros har jeg brug og når det ser aller mest sort ud hjælper de en på vej...

Knus Pia, som tror du skal lytte til dig selv og finde ud af hvad du er til...

Anmeld

18. september 2010

mum2010

Jeg kan som bamseboet også helt klart anbefale MADLOG  Vægten har jeg altid kæmpet med men med MADLOG har jeg virkelig fået øjnene op for hvad det er jeg har gået og puttet i gabet... Jeg er ved hjælp af værktøjet kommet under min før-graviditets-vægt og det har jeg ikk været i flere år.

MADLOG giver dig en masse forskellige værktøjer som er nemme at følge og viser alt hvad der er i forskellige madvarer. Og så er det jo et billigt alternativ med kun 99 kr for 10 uger

Anmeld

18. september 2010

Maja88

Jeg tabte mig med Weight Watchers men har dog taget det hele på igen.

Som en siger så handler det om kostomlægning.Har du ikke et fitness center i nærheden som kører livsstilshold??? For det er jo lige det, det er. en ny livsstil.

Held og lykke

Anmeld

18. september 2010

Missi

Hey

Kender det godt med det er fuldstændig uoverskuligt at komme igang, men når man så er, så kommer det hurtig til at side på rygraden  Skulle tabe 15 kg inden min fedmeoperation (vejede 155kg)

Det handler jo om at lave nogen spisevaner om.

Jeg tog en dag af gangen, jeg gik fra alm cola til ligth, og mad med mindre fedtindhold i, så jeg stadig kunne spise lidt usundt en gang i mellem uden min krop vil gå helt amok, for når man skal tabe mere end 10 kg, så har kroppen stadig brug for fedt via søde sager til fedtindholdt mad.

Du skal huske at have mellem 1200 -1500 kacl om dagen før kroppen vil tabe sig - derfor gør det ikke noget at man spiser alm aftensmad, eller brød med smør osv

Men en typisk dag for mig

Tidlig morgen - Nupo/ naturdiet*

Omrkring kl 9 - en bolle med pålæg og smør med mindre fedt

omkring kl 11-12 Nupo og frugt (hvis jeg var meget sulten så tog jeg en rugbrød)

omkring kl 15 - Nupo/naturdiet* eller grovbolle

Til aftensmad lavede jeg tit wokmad med alverdens grønsager, kylling og pasta (alm hvid pasta) eller bare ganske alm mad

omkring kl 21 - rugbrød - grovbolle eller nupo

* Natrudiet er et svensk produkt som svare til nupo, det er bare billigere og smager lidt bedre

Naturdiet eller nupo, det er en god måde at komme igang på, men man skal ikke blive ved med det, når du følger dig sikker på en ny livstil, så lav din madplan lidt om

Nu hvor jeg har operationen, så er det selvf. lidt nemmere, men jeg er på evig kur, for det er kun et hjælpemidel, kan stadig blive fed igen... så har en  sund hverdag, med sund men stadig lækkert mad og lidt motion

Håber det kan hjælpe dig lidt

Kram christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.