er der mon nogle her der ved hvor man kan købe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. juli 2008

Loggidut

sådan en bord til at ligge oven på papirsdugen når man dækker bord...jeg mener til at bryde farven med?

jeg har ledt og ledt, men kan simpelthen ikke finde den...jeg aner bare ikke hvor de kan købes, men jeg ved da de eksistere, for jeg har da set flere bruge dem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2008

Lene76

hmmm og jeg fatter bare ingenting......(?) nogen ander?????

Anmeld

16. juli 2008

Loggidut

det jeg mener er...når du dækker bord med en papirsdug, så kan du købe en smal dug til at ligge oven på, sådan en der bryder farven...den kaldes her i nordjylland for en bord! lige som den man sætter op på vægen når man vil bryde en farve...

var det bedre?:D

Anmeld

16. juli 2008

Lene76

hehe ja bedre... nu ved jeg hva du mener......:-D men ved ik hvor man kan købe dem.:D

Anmeld

17. juli 2008

Joan ( Smallie )

Ja hernede hedder det en løber:D

Og jeg har set de har nogen i super best men om det er den rigtig farve ved jeg jo så ikke lige.

(H) Joan

Anmeld

17. juli 2008

Mary

Hvad med almindelige isenkræmmere? Skal det være i stof eller papir? Jeg købte engang (da jeg boede i Aalborg) nogle i Inside Living i Nørregade, men jeg aner jo ikke engang om butikken stadig findes :$ Men de havde dem kun i stof, ellers vil jeg sige tilsvarende butikker. Der lå også Olivia ved Budolfi, de havde samme sortiment sådan ca :D Ellers ville jeg benytte mig af Internettet, der findes efterhånden ikke det jeg ikke har købt online (C)

Hvis det er i papir vil jeg gætte på en isenkræmmer-afd i et stormagasin som Bilka... Hey eller Salling? De ar da alt!

Jeg kalder det også en løber :P

Anmeld

17. juli 2008

Loggidut

hmmm, måske hedder det en løber, og måske er det derfor jeg ikke kan finde den?

vi har altid kaldt den en bord...underligt ikke?

well, jeg vil undersøge sagen, og forløbig tusind tak for hjælpen!

Anmeld

17. juli 2008

linemus

Ja, Salling ville jeg også prøve i, ellers måske papirhuset i Gravensgade? De har alt muligt.

Anmeld

17. juli 2008

linemus

Ja, Salling ville jeg også prøve i, ellers måske papirhuset i Gravensgade? De har alt muligt.

Anmeld

17. juli 2008

Loggidut

jeg har lige snakket med min svigermor, og hun går i salling...hun klarede lige min hjerne lidt for mig!

da hendes den store søn blev konfirmeret, brugte hun sådan en, men der brugte hun en rulle crep-papir...og det kan jo være det er sådan noget man skal lede efter?

så hun går i salling og føtex for mig idag...

weee, jeg elsker min svigermor (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.