søvnløse dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Risen

Jibbe skriver:

Det er rart at se at det ikke kun er en selv som står med en baby som bare IKKE vil sove...

Igår sov han så fint, og havde nogle dejlige vågne perioder hvor han gad at lege og hygge.

Idag vågnede han så kl 0645 og var vågen hver time indtil kl 10. Så faldt han i søvn og yes tænkte jeg, lige indtil jeg flyttede mig. Så vågnede han. Og sådan har han kørt hele dagen. Jeg gik tur med barnevognen og han faldt i søvn, men ligeså snart den stod stille herhjemme vågnede han... så fik jeg ham til at sove inde i stuen... 10 min efter vågnede han. Så sov han oppe ved mig... så vågnede han... og sådan var det indtil kl 1830 hvor han ENDELIG gik kold... og er meget spændt på hvor længe han sover nu... nu er der da gået 2 timer!

Men for hulen da nogle hårde dage!

Åh ja det er jo helt vildt så hårde dage det kan være til tider. Håber det går bedre med søvnen og lille FREJ ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Jibbe

Risen skriver:

Åh ja det er jo helt vildt så hårde dage det kan være til tider. Håber det går bedre med søvnen og lille FREJ ??

Jeps han er en lille Frej... Igår var næsten magen til, og planen var at jeg ville gå en laaaang tur på 1½-2 timer med ham i barnevognen, men det regnede helt vildt! Så istedet kørte jeg 1 time i bil med ham... for at få ham til at sove... og det var også hans eneste middagslur mellem 9 og 19... så stadig hårdt. Og er spændt på hvordan han er idag, men vejret ser ud til at blive lidt bedre så idag tager vi en laaang gåtur med barnevognen. Så håber vi at han sover hele vejen og ikke vil have noget at spise midt på vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.