Hmm så var det jo så lige at Caroline havde en dag igår hvor vi ikke ville sove - igen igen, men igår var dog den værste hun har haft endnu...
Hun vågnede 7.30 og fik mad, var meget træt og kæmpede for at holde de små øjne åbne, så jeg puttede hende i barnevognen og placerede hende udendørs - lækkert vejr at sove i igår... efter over en times kamp med den filans sut der konstant faldt ud af næbet op gav jeg og tog hende ind igen, og lysvågen var hun (men øjnene var trætte) og i vældigt humør, så vi hyggede os og trænede nakken om og om igen. 11.45 fik hun igen mad og jeg satte hende i autostolen og kørte til Kolding for at hilse på mine kolleger, tænkte at så falder hun jo nok i søvn - NOOOT... hun sad bare lige så fint i sin stol og kiggede rundt, tog nogle meget korte powernaps på 5-10 min... sådan fortsatte det hele eftermiddagen. omkring kl 19 blev hun bund hysterisk, af træthed og kunne slet slet ikke finde ro nogen steder. Så hun blev lagt til patten eller rettere dem begge to, så vidste jeg at hun da ikke var plaget af sult, men sove det ville vi ikke, hun pev og klynkede, men faldt dog til ro hos mig og BANG så fyldte vi lige en ble til bristepunktet, ahhh ja så har det nok været det der har trykket hende her til aften, fair nok... Hun var kommet af med noget i løbet af dagen, så hun har ikke haft ondt for det. Nå men omkring kl 20.30 trak hun det korte strå og faldt i søvn, altså HELT i søvn kl 22ville kæresten i seng (han skulle op kl 5) overvejede om jeg skulle gå med da Caroline jo havde spist kl 19.15 og jo plejer at gå 3 timer imellem at spise... Jeg tog chancen... ohhh my god, hun vågnede først kl 01.20!!!! - av babser altså. Hun spiser ikke alverden, desværre, hun vil hellere feste, for hun er ikke træt, men jeg får hende til at sove men først kl 3. Hun vågner igen kl 04.20 og får igen mad, falder i søvn kl 5 (gaaab) vi vogner begge igen kl 07.20 bliver fodret af og får tøj på og er i det vildeste lækreste fest humør, hun er top frisk og basker med arme og ben, griner over hele 5 øren og pludrer ud i det uendelige. Det udnytter jeg og vi råhygger. Hun falder i søvn kl 08.30 her i formiddag, fedt tænker jeg, så kan jeg lige ordne nogle småting inden hun vågner igen - men jeg blev klogere 25 min sov hun, så lå hun og græd i søvne - hvad er den nu af???? græde i søvne, hvorfor nu det???? Jeg prøver at trøste hende uden hun vågner, det lykkes, men kun ganske kort så ligger hun med stooore øjne... Hmm hun spiste ikke ret meget fra mine meeeget i morges, så hun er nok sulten, hun bliver lagt til den samme som i morges, hun tager godt fra, jeg føler mig rimelig tømt, (så mangler vi bare den anden, av den gør ondt) Nu ligger hun så ved siden af mig og fester videre hvor hun slap i morges... ÅHHHH NEJ skal vi igennem endnu en dag hvor hun ikke vil sove... Det magter jeg ikke, når jeg er alene med hende det næste døgn...
Har i andre også sådanne dage?????
Hov, det blev sq lidt langt, det beklager jeg
Knus Majken med Caroline på 6 uger