Ja, så blev Simon et år. Vi valgte at holde fødselsdagen på selve dagen idag på trods af at det er midt i ugen. Så afbud var der da også en del af... men det var bare fint nok - for der kunne ikke sidde flere ved bordet alligevel :))
Nå, men vi har alle haft en dejlig dag. Den startede med at mine forældre kom kl 8 med morgenmad. Herefter kom Simon i vuggestuen og mor og jeg bagte lagkager og boller til et par hundrede mennesker...eller vi bagte i hvert fald meget mere end hvad vi kunne spise idag. Så blev Simon hentet, og kl 14 kom vores gæster. Så åd vi en masse usundt med oceaner af flødeskum på :P Mine forældre og min veninde + mand og barn blev og grillede.. de gik for en times tid siden da Simon var sådan oppe og ringe ovenpå dagen at han ikke kunne finde ud af hverken at sove eller være vågen til sidst. Faktisk måtte vi ud og trille barnevogn for at få ham til at falde til ro, og nu ligger han ude og sover :S
Gaver var der masser af. Masser af nyt legetøj. Og en ghettoblaster til værelset, lidt kaj og andrea musik, 500 kr, og et fint lille bord og to tilhørende stole til værelset. Og så bare legetøj, legetøj, legetøj.. og en enkel Italy Baby trøje :) Havde skrevet en lang ønskeliste, men der var ikke rigtig nogen der var kommet videre end første punkt: legetøj!
Dagens højdepunkt var vist da han rejste sig op af mit ben, vendte sig om og gik 6-7 skridt..bare sådan lige (L) Og så på hans et-års dag. SÅÅÅEE Dyyyygtiiiig :))
Kh. Lise - der er træt!
Anmeld