wow hva sker der lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

Noneother

Altså. Jeg kan ikke sige om du er gravid. Det kan kun tiden vise, men ellers så kan det altså osse være fordi du går og ønsker dig en graviditet. Det kan tit gøre at man render og mærker efter alle mulige ting, og ser "spøgelser" alle vegne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

quity

Jeg kan kun være enig med noneother. Tag en slapper og nyd hinanden og find lige ud af det med sex. Prøv at lade sex være en nydelse inden I går igang med project børn. I skal nok nå at få børn, du er jo ik så gammel endnu.

Undskyld jeg spørger, men hvorfor vil I absolut ha børn første gang i har sex? Hvor lang tid har i været sammen?

Jeg kan godt følge at man ik vil ha sex før man er gift, men uden forklaring har jeg meget svært ved at forstå at man går fra jomfru til at vil ha børn.

Ang. dit spørgsmål omkring hvad der sker for din krop, så tror jeg at du forestiller dig de symtomer så meget at du mærker dem. Det har jeg af og til hørt. Lige som fantom smerter...

De smerter du mærker kan også let være fordi det er første gang du har sex og har spændt meget i kroppen.

Ved min 1. graviditet fik jeg nogle kraftige smerter 2 dage efter fabrikationen(sex), så der vidste jeg at jeg var gravid. Testede positiv 1 uge efter. Så alt kan lade sig gøre...

Anmeld

3. september 2010

lykke mus

Noneother skriver:

Altså. Jeg kan ikke sige om du er gravid. Det kan kun tiden vise, men ellers så kan det altså osse være fordi du går og ønsker dig en graviditet. Det kan tit gøre at man render og mærker efter alle mulige ting, og ser "spøgelser" alle vegne.

ja det kan da godt være det er min krop der leger med mig. men hvornår tror i jeg skal prøve at teste igen på søndag er det jo kun 1 uge siden vi var sammen første gang ??

Anmeld

3. september 2010

Noneother

flower skriver:

ja det kan da godt være det er min krop der leger med mig. men hvornår tror i jeg skal prøve at teste igen på søndag er det jo kun 1 uge siden vi var sammen første gang ??

Så prøv igen om 7-10 dage. Der burde den være sikker.

Anmeld

3. september 2010

Hvem?

flower skriver:

Havde du ÆL? Da du jo kun kan blive gravid der, og hvis det var første gang du havde sex og han trak sig og alt det der, så tror jeg altså bare det er din krop der reagere på at du jo ikke mere er jomfru og hvis du yderligere går og spekulere over graviditet kan det nemt holde din mens. tilbage -

Anmeld

3. september 2010

lykke mus

oki mange tak men fik da en forskrækkeslse at de er bleved så store lige pluslig

Anmeld

3. september 2010

lykke mus

quity skriver:

Jeg kan kun være enig med noneother. Tag en slapper og nyd hinanden og find lige ud af det med sex. Prøv at lade sex være en nydelse inden I går igang med project børn. I skal nok nå at få børn, du er jo ik så gammel endnu.

Undskyld jeg spørger, men hvorfor vil I absolut ha børn første gang i har sex? Hvor lang tid har i været sammen?

Jeg kan godt følge at man ik vil ha sex før man er gift, men uden forklaring har jeg meget svært ved at forstå at man går fra jomfru til at vil ha børn.

Ang. dit spørgsmål omkring hvad der sker for din krop, så tror jeg at du forestiller dig de symtomer så meget at du mærker dem. Det har jeg af og til hørt. Lige som fantom smerter...

De smerter du mærker kan også let være fordi det er første gang du har sex og har spændt meget i kroppen.

Ved min 1. graviditet fik jeg nogle kraftige smerter 2 dage efter fabrikationen(sex), så der vidste jeg at jeg var gravid. Testede positiv 1 uge efter. Så alt kan lade sig gøre...

havde du æl der

Anmeld

3. september 2010

quity

flower skriver:

havde du æl der

Ja den dag vi havde sex, for ellers kunne jeg ik blive gravid.

Anmeld

3. september 2010

aarhusmor

Jamen hvis du havde sex på dit Æl tidspunkt kan du sagtens være blevet gravid. Det faktum at han ikke kommer, betyder ikke at der ikke kommer sæd ud af ham. Det kan sagtens flyde i små mængder og pga. din alder osv, så skal der ikke så meget sæd til for at du bliver gravid, eller sagt på en anden måde. Du vil være meget modtagelig.

Det er sjældent at have sex første gang, som også er lig med at man ønsker et barn. Meget sjældent her i DK. Jeg kender kun lignende historier fra USA.  Mødommen gjorde lidt ondt og blødte. Det er helt naturligt. Hvis sædcellem befrugter ægget, er det naturligt med de ting du oplever helt fra næste dag. Men så tidligt kan du ikke måle hcg. Altså graviditet. Så du må vente i nogen dage. F.eks. 10 dage- så kan det være du kan få streg nr. 2.

Nogen skriver at du skulle nyde det istedet for at prøve at blive gravid første gang. Men du skal jo gøre det du føler er rigtigt.

Tillykke med det og held og lykke

Anmeld

4. september 2010

Kb

flower skriver:

hej igen.

jeg opretted debat den 

anden dag der lød følgene

hej. jeg søger lidt hjælp. regned med jeg kunne finde den her.

jeg dyrked sex med min kæreste for første gang i søndags (begge to jomfruer)

vi ville gerne have et barn.

men det gjorde rigtig ondt så vi stopped på et tidspunkt.da det gjorde for ondt. han kunne mærke på et tidspunkt at han skulle til at komme men kunne ikke mærke han gjorde. men vi kunne se da han træk sig at der var kommet noget, men vi ved ikke hvor langt han kom op. jeg blødte lidt mandag morgen og igen minimal lidt tirsdag morgen. jeg har siden igår haft rigtig ondt i min venstre æggestok og sommetider lidt  i den anden og lidt riven i maven.

jeg håber sådan jeg er gravid men er virkelig i tvivl.

jeg vil høre om i kender det eller om det er en dårlig ting og at det er min mens der kommer  

her til aften har jeg fået ret ømme bryster og da jeg træk i nat tøj nu her opdaged jeg at det hud der sidder rundt om brystvorterne er blived noget større ind det plejre. jeg tog en graviditets test i eftermiddags men den var selvfølig negativ. og burde da heller ikke få symtomer på graviditet når det var sidste søndag vi hygged os. og havde nok ikke æggeløsning da jeg forventer min mens kommer en af disse dage.... hva kan det være der gør det her..

Bliver simpelthen nødt til at sige, at jeg syntes det er vigtigt at I først lige får på plads hvordan man overhovedet laver et barn, inden I sætter et i verden.

Jeg syntes dit indlæg bære stort præg af uvidenhed og måske også en smule umodenhed. Hvorfor er det så vigtigt for dig at blive gravid første gang du har sex med én??? Har I gjort jer overvejelser om hvad det vil sige at blive forældre, at det er en livs lang forpligtelse på godt og ondt, at der ikke er nogen vej tilbage når først barnet er kommet til verden?

Jeg beklager hvis jeg lyder lidt negativ, men hvis man tror man kan stå med en positiv graviditetstest to dage efter man har haft sex (for første gang), med en mand som var i tvivl om hvorvidt han overhovedet kom, så stiller jeg spørgsmålstegn ved om det her nu er velovervejet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.