wow hva sker der lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.308 visninger
20 svar
0 synes godt om
3. september 2010

lykke mus

hej igen.

jeg opretted debat den 

anden dag der lød følgene

hej. jeg søger lidt hjælp. regned med jeg kunne finde den her.

jeg dyrked sex med min kæreste for første gang i søndags (begge to jomfruer)

vi ville gerne have et barn.

men det gjorde rigtig ondt så vi stopped på et tidspunkt.da det gjorde for ondt. han kunne mærke på et tidspunkt at han skulle til at komme men kunne ikke mærke han gjorde. men vi kunne se da han træk sig at der var kommet noget, men vi ved ikke hvor langt han kom op. jeg blødte lidt mandag morgen og igen minimal lidt tirsdag morgen. jeg har siden igår haft rigtig ondt i min venstre æggestok og sommetider lidt  i den anden og lidt riven i maven.

jeg håber sådan jeg er gravid men er virkelig i tvivl.

jeg vil høre om i kender det eller om det er en dårlig ting og at det er min mens der kommer  

her til aften har jeg fået ret ømme bryster og da jeg træk i nat tøj nu her opdaged jeg at det hud der sidder rundt om brystvorterne er blived noget større ind det plejre. jeg tog en graviditets test i eftermiddags men den var selvfølig negativ. og burde da heller ikke få symtomer på graviditet når det var sidste søndag vi hygged os. og havde nok ikke æggeløsning da jeg forventer min mens kommer en af disse dage.... hva kan det være der gør det her..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Noneother

Undskyld jeg spørger. men hvor gammel er du?

Anmeld

3. september 2010

lykke mus

3. september 2010

Noneother

Okay. Det var mere ud fra det du skrev.

-og nej. meget få tester positiv eller får symptomer efter så få dage. Men måske du skulle sætte dig lidt mere ind i tingene først?

Jeg mener. Hvad med bare at nyde hinanden lidt, inden i planlægger børn?

Anmeld

3. september 2010

lykke mus

det har vi fundet ud af. men hva sker der lige for min krop...

Anmeld

3. september 2010

Noneother

Hvis du forventer mens indenfor de næste par dage, kan det jo sagtens gi´udsving i dine hormoner, der gør at du har det lidt anderledes.

Anmeld

3. september 2010

lykke mus

Noneother skriver:

Hvis du forventer mens indenfor de næste par dage, kan det jo sagtens gi´udsving i dine hormoner, der gør at du har det lidt anderledes.

det skulle komme idag men da min cyklus eller hva det hedder ikke er stabil så ved jeg ikke helt hvormår. men plejre aldrig have ømme bryster eller sådan noget kun ekstrem ondt i maven og det har jeg heller ikke længere det havde i tre dage og nu er smerten væk

Anmeld

3. september 2010

B&J

flower skriver:

hej igen.

jeg opretted debat den 

anden dag der lød følgene

hej. jeg søger lidt hjælp. regned med jeg kunne finde den her.

jeg dyrked sex med min kæreste for første gang i søndags (begge to jomfruer)

vi ville gerne have et barn.

men det gjorde rigtig ondt så vi stopped på et tidspunkt.da det gjorde for ondt. han kunne mærke på et tidspunkt at han skulle til at komme men kunne ikke mærke han gjorde. men vi kunne se da han træk sig at der var kommet noget, men vi ved ikke hvor langt han kom op. jeg blødte lidt mandag morgen og igen minimal lidt tirsdag morgen. jeg har siden igår haft rigtig ondt i min venstre æggestok og sommetider lidt  i den anden og lidt riven i maven.

jeg håber sådan jeg er gravid men er virkelig i tvivl.

jeg vil høre om i kender det eller om det er en dårlig ting og at det er min mens der kommer  

her til aften har jeg fået ret ømme bryster og da jeg træk i nat tøj nu her opdaged jeg at det hud der sidder rundt om brystvorterne er blived noget større ind det plejre. jeg tog en graviditets test i eftermiddags men den var selvfølig negativ. og burde da heller ikke få symtomer på graviditet når det var sidste søndag vi hygged os. og havde nok ikke æggeløsning da jeg forventer min mens kommer en af disse dage.... hva kan det være der gør det her..

hvis det var første gang du havde sex var det jo sikkert din mødom der gik siden du har blødt.... og måske nogle humoner der går lidt amok da det er første gang.. men hvis i ønsker jer en lille håber jeg da at du snart er gravid

Anmeld

3. september 2010

lykke mus

tak

Anmeld

3. september 2010

lykke mus

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.