Pladsanvisningen...suk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

251 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juli 2008

Ny mor

...må lige læsse af :'(...har lige talt med pladsanvisningen til børnehave og de er bare sååååå korte for hovedet og negative på det kontor. Jeg var helt tydelig til besvær.....argggg, har talt med den børnehave vi vil have Julius i, og som kommunen har sagt han først kan komme i som 3-årig....men børnehaven vil godt have ham når han er 2,9 år, det var bare det de skulle rette....men jeg skulle ikke regne med noget og hun sukkede dybt da jeg også allerede ville have Marius skrevet op...hallo, hun havde lige sagt jeg ikke skulle regne med plads d. 01.01.09....arggggg...tak fordi i gad læse mit brok :( Birgitte (træt af det offentlige lige nu :P)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2008

Tikki

De er simpelthen nogle værre skrankepaver på pladsanvisningen - jeg tror virkelig, de har et eller andet siddende på tværs, siden de slet ikke kan være flinke. Kender det kun alt for godt ;)

Anmeld

16. juli 2008

Mary

Det lyder virkelig anstrengende! Tror vi er heldige med vores pladsanvisning - det er altid det samme rare søde menneske vi snakker med når vi kontakter dem, og jeg har sågar haft held med at sende dem en email og få svar indenfor 24 timer :D

Juliane skal jo starte i børnehave 1. dec, og vi har haft hende skrevet op i over 1 år nu, og for få uger siden besluttede vi at hun skulle fortsætte i den integrerede institution, og så fjerne hende fra den venteliste son hun var blevet nr 1 på. Hun går i vuggestuen, og det blev bare ændret så hun kan fortsætte i børnehaven deroppe :))

Tror de er meget stressede sådanne steder tit - altså at det nok ikke er peace of cake at servicere borgere :S Men derfor kan de da godt give en ordentlig behandling! Hader simpelthen sure ekspedienter der har en dårlig dag der skal gå ud over all andre mennesker....! eller sådan nogle udtryksløse nogle der står i butik, jeg undrer mig så tit over at de har fået det job (?)
Det blev vist et sidespring 8D

Anmeld

16. juli 2008

Ny mor

Mary skriver:

Det lyder virkelig anstrengende! Tror vi er heldige med vores pladsanvisning - det er altid det samme rare søde menneske vi snakker med når vi kontakter dem, og jeg har sågar haft held med at sende dem en email og få svar indenfor 24 timer :D

Juliane skal jo starte i børnehave 1. dec, og vi har haft hende skrevet op i over 1 år nu, og for få uger siden besluttede vi at hun skulle fortsætte i den integrerede institution, og så fjerne hende fra den venteliste son hun var blevet nr 1 på. Hun går i vuggestuen, og det blev bare ændret så hun kan fortsætte i børnehaven deroppe :))

Tror de er meget stressede sådanne steder tit - altså at det nok ikke er peace of cake at servicere borgere :S Men derfor kan de da godt give en ordentlig behandling! Hader simpelthen sure ekspedienter der har en dårlig dag der skal gå ud over all andre mennesker....! eller sådan nogle udtryksløse nogle der står i butik, jeg undrer mig så tit over at de har fået det job (?)
Det blev vist et sidespring 8D

Dejligt at høre der findes gode steder :) Jeg tror de er meget stresset i min kommune efter sammenlægningen, men det er bare ubehagelidt at være den der ikke er overskud til den dag :(

Anmeld

16. juli 2008

Tynen

Sikke noget nitte.
Havde selv mega meget bøvl med den i Viborg.
Ved godt at det nok ikke er verdens fedeste job at skulle stille alle tilfredse, men synes ikke der er meget forståelse at hente.
Vi er da mindst lige så frustrede over manglende pladser som de er.

Øv, hvor sidder jeg og bliver sur nu!
Endte selv med at gå derop og give dem et mindre verbalt møgfald fordi jeg synes de var så tarvelige!
De kan sgu da i det mindste LADE som om at man ikke er en byld i røven på dem.

Trine - Nu også sur på det offentlige :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.