DK skriver:
Jeg synes at folk har været gode til at spørge om de må røre! Men det kan også godt være at det er fordi at jeg aaaltid har brokket mig sådan over at folk bare gramsede løs på min mave da jeg var gravid med Kirstine. Så derfor så ved de fleste at de lige skal spørge. Det mest grelle pille-eksempel jeg har er fra da jeg var gravid med Kirstine, hvor jeg var ude og købe julegaver. Jeg kommer ind i en butik og har en ikke lukket vinterjakke og et stort halstørklæde på. Så kommer den her ekspedient hen og siger bare aaaajjj og tager hænder sådan ind under både halstørklæde og jakke for at pette på maven. Jeg stod bare med poser i hænderne og var sådan "øhhhh og hej til dig også!"
Men veninder, familie osv. er velkommen til at røre. Kirstine petter maven mange gange i løbet af dagen, og kysser den også. I starten da hun fortalte det til alle vi mødte, løftede hun også op i min trøje for lige at vise manden i brugsen, eller venindens mor min mave, men den lille unode er blevet rettet, og hun ved at det må vi KUN derhjemme for os selv!
Åh gud, så nytter det jo ikke noget, at man har fortalt gud og hver mand, at man ikke lige er så vild med det der mave klapperi....når en tilfældig ekspedient kan finde på at "springe på maven"!!
Jeg tror simplethen, at jeg må barrikere mig lidt med armene.... er i hvert fald meget mere opmærksom på det nu!
Og skulle man tilmed få sig sådan en: "DON`T TOUCH" t-shirt
Til gengæld er det ret sødt, at Kirstine er så spændt og glad, at hun synes alle i verden skal se og røre 
Altså selvfølgelig helt ok at min mand nusser maven og sludrer til babyen. Men derudover sætter jeg pris på lige at blive spurgt først... Jeg vil virkelig ikke virke sart - men jeg bryder mig bare overhovedet ikke om det.
God weekend 
Ps. så lige noget med en drillende nyresten... AV AV AV AV... for dælen, håber da det var en engangsforetagelse!
Anmeld