Hjælp! Vi skal have en pige og kan ikke finde et navn!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

piadas

Sofia skriver:

Jeg synes siden baby-navne.dk er rigtig god.

Og er ellers vild med navne som: Asta, Alma, Johanne, Klara, Ida, Fie, Rosa, Viola, Ingrid, Beate, Anna...

TILLYKKE MED PIGEN!

Tak!

Gode forslag - men de af dem, jeg kan lide, har vi venner, hvis børn hedder det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Moaaar <3

piadas skriver:

Ja, mine børn er enige om Isabella - jeg synes bare det er lidt for sødt og pænt til mig!!  Jeg kan ikke rigtig beslutte mig, hvad jeg synes om det. Min mand kan godt lide det!

Og så har jeg ikke så meget lyst til at have et barn, der hedder det samme som en i kongefamilien! Ikke fordi jeg er specielt for eller imod kongehuset - men jeg gider bare ikke, hvis folk tror hun skal hedde Isabella pga. Frederik og Marys datter!

jeg kan sagtens følge dig, og synes også det navn er for brugt.

Hvad med Ea ?

Anmeld

4. september 2010

Lene76

Jeg har en datter der hedder Mille, og der er bare ik ret mange der hedder det her i vores område så det er dejlig let. el dvs vi kender et par hunde der hedder det

Anmeld

4. september 2010

Moaaar <3

Lene76 skriver:

Jeg har en datter der hedder Mille, og der er bare ik ret mange der hedder det her i vores område så det er dejlig let. el dvs vi kender et par hunde der hedder det

Hehe sødt =)

Anmeld

4. september 2010

piadas

Æblekage skriver:

jeg kan sagtens følge dig, og synes også det navn er for brugt.

Hvad med Ea ?

Begge vores børn har to navne - og vores datters ene navn er Lea, så det er nok lidt for tæt på!

Anmeld

4. september 2010

Moaaar <3

piadas skriver:

Begge vores børn har to navne - og vores datters ene navn er Lea, så det er nok lidt for tæt på!

Juliane ?

Anmeld

6. september 2010

ludo2505

Vi er enige hjemme ved os - Pigen skal hedde Natalie  Min anden datter hedder nadja, så det passer fint sammen

Anmeld

7. september 2010

mettenoah

Vi skal også have en pige... hun skal hedde Gaia.

Vores søn på 2 hedder Noah.

Jeg synes om at det er navne med meget historie og at de kliger godt sammen

Anmeld

8. september 2010

piadas

mettenoah skriver:

Vi skal også have en pige... hun skal hedde Gaia.

Vores søn på 2 hedder Noah.

Jeg synes om at det er navne med meget historie og at de kliger godt sammen

Sødt navn!  Det passer godt sammen med Noah

Vi nærmer os faktisk hinanden nu! Vi snakker lidt om Ida - det passer godt sammen med Pia, som jo er mit navn, og Lea, som er vores ældste datters navn! Vores søn er dog lidt imod det, men det er jo nok min mand og jeg, der har det sidste ord at skulle have sagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.