Hjælp! Vi skal have en pige og kan ikke finde et navn!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.350 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. september 2010

piadas

Så er vi kommet hjem fra scanning, som afslørede en velskabt lille pige! Det er jo dejligt, så alle drømme, spådomme og den kinesiske kalender havde ret! Jeg var også blevet overrasket, hvis det havde været en dreng, men han havde selvfølgelig været lige så velkommen!

Der er bare lige et problem! Vi kan ikke blive enige om et navn, så nu må vi i gang med at læse navnebøger...

Der er i og l i vores to ældste børns navne, så de må gerne gå igen, men ikke nødvendigvis - kom endelig med forslag!!

Knus fra en glad Pia 18+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Diana...

Ihh endnu en lille pige. Stort tillykke. 

Uhh jeg er så dårlig til det med navne. Vi er så sikre her hjemme og har aldrig haft andre navne på tale så her var det jo nemt nok og det bliver en lille Nadia 

Knus Diana

Anmeld

2. september 2010

Riksen

Vi skal højst sandsynligt også have en pige, og hun skal hedder Karla. Måske det var noget?

Hvad med Mille eller Sille?

Anmeld

2. september 2010

piadas

Riksen skriver:

Vi skal højst sandsynligt også have en pige, og hun skal hedder Karla. Måske det var noget?

Hvad med Mille eller Sille?

Vi har faktisk snakket lidt om Mille! Har lige fundet en hjemmeside med 6619 pigenavne - der må da være et, der dur!

Carla/Karla er faktisk rigtig sødt - det ryger lige på listen!

Anmeld

3. september 2010

Moaaar <3

hvad med Klara =)

Anmeld

3. september 2010

piadas

Æblekage skriver:

hvad med Klara =)

Egentlig kan jeg godt lide navnet, men mange af min datters bamser, bliver kaldt Klara, så jeg tror, det ville lidt for mærkeligt!

Anmeld

3. september 2010

Moaaar <3

piadas skriver:

Egentlig kan jeg godt lide navnet, men mange af min datters bamser, bliver kaldt Klara, så jeg tror, det ville lidt for mærkeligt!

Er hun selv kommet med forslag til hendes lillesøster

?

Anmeld

3. september 2010

Sofia

Jeg synes siden baby-navne.dk er rigtig god.

Og er ellers vild med navne som: Asta, Alma, Johanne, Klara, Ida, Fie, Rosa, Viola, Ingrid, Beate, Anna...

TILLYKKE MED PIGEN!

Anmeld

3. september 2010

Moaaar <3

Sofia skriver:

Jeg synes siden baby-navne.dk er rigtig god.

Og er ellers vild med navne som: Asta, Alma, Johanne, Klara, Ida, Fie, Rosa, Viola, Ingrid, Beate, Anna...

TILLYKKE MED PIGEN!

Synes det er meget nemmer med pigenavne end drenge navne =)

Anmeld

3. september 2010

piadas

Æblekage skriver:

Er hun selv kommet med forslag til hendes lillesøster

?

Ja, mine børn er enige om Isabella - jeg synes bare det er lidt for sødt og pænt til mig!!  Jeg kan ikke rigtig beslutte mig, hvad jeg synes om det. Min mand kan godt lide det!

Og så har jeg ikke så meget lyst til at have et barn, der hedder det samme som en i kongefamilien! Ikke fordi jeg er specielt for eller imod kongehuset - men jeg gider bare ikke, hvis folk tror hun skal hedde Isabella pga. Frederik og Marys datter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.