ivfmarie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

221 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. juli 2008

linemus

Fik du fat i, at jeg har et par af Maltes bukser liggende? Nogle brune nogen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2008

ivfmarie

øhhh næææ, det var jeg ikke klar over..
Mon ikke du bare kan passe på dem til vi invaderer jer igen? Eller I invaderer os?

Har I i øvrigt prøvet at svømme med ungerne i Lagunen? Skulle der ikke være et varmtvandsbassin der? Jeg tænkte om vi skulle prøve at tage derud sammen med aller ungerne - eller måske bare nogen af dem, afhængig af hvor mange mænd der vil være med?

Marie

Anmeld

16. juli 2008

linemus

Jeg skal nok passe på dem.

I svømmehallen eller i selve lagunen 8D Nej jeg har faktisk aldrig været der, men Sebastian har flere gange. Men det lyder som en god idé - vi skal bare have arme nok til alle de børn. Tror ikke jeg kan håndtere to banditter i vandet 8( Måske kunne vi plante én baby hos bedstemor og så have den anden og Sebastian med... Arg, hvem skal man vælge... Men de har jo også godt af noget tid hver for sig, tror jeg. Det er helt pinligt (mest for mig selv), men vi har aldrig haft pigerne med i svømmehallen. Det har altid virket så uoverskueligt, men jeg vil rigtig gerne, og nu er de jo også blevet større og kan mere...

Knus Line - der vist tænker højt på skrift...

Anmeld

16. juli 2008

ivfmarie

Casper vil gerne med - og så "nøjes" vi med én af vores unger - så er der arme nok!
Det er da helt sikkert en plan der skal arbejdes mere på... men lige nu er vi på vej i banken....

Snakkes ved senere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.