-10 kg vild ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

oerbaek

jeg er nu i 12+3 og har tabt mig 2 kg, har hverken haft kvalme eller noget så det er jo dejligt hvis det kan gå den vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Mettemus

Wow - 10 kg? Puha det lyder som en voldsom omgang kvalme. Havde du det også så dårligt første gang?

Jeg er jo næsten helt flov over at sige det, men har indtil videre haft verdens nemmeste graviditet. Minimal kvalme, ingen opkast og ingen vægtøgning. Har lige været på ferie hvor vi er gået rigtig meget rundt (skridttælleren siger gennemsnitligt 19.000 skridt/dag), så derfor er mine fødder lidt ømme og hævede, men ellers er jeg sluppet fundstændig for gener (er 22+1). Læste et sted at en gravid normalt ville have taget 5-7 kg på der hvor jeg er nu, så mon jeg i virkeligheden har tabt mig en smule? Det ville ikke gøre noget da mit mbi ellers er lidt i overkanten af hvad jeg bryder mig om

Anmeld

10. september 2010

DK

Du er da bare for dygtig!! Jeg har taget 6 kg. på indtil nu! Jeg mærker masser af liv, så det er bare skønt!! Så hyggeligt! Mikkel mærkede det første gang uden på maven i onsdags så det var bare dejligt!

Anmeld

10. september 2010

oerbaek

så prøvede jeg lige vægten her til morgen og den siger nu minus 5 kg stadig ingen kvalme eller noget... men jeg har også et bmi der er i overkanten så jeg kan tåle det

var til nakkefoldscanning i onsdags og fik endelig fastsat min termin så jeg er i dag i 13+1

Anmeld

10. september 2010

Pinkrose

Stort tillykke med det flotte vægttab (:

har ikke taget noget på endnu, og er 14+4 (:

jeg kan virkelig heller ik spise kylling mere, elsker ellers kylling, men nu lugter det underligt hehe

Anmeld

10. september 2010

PeruBaby

Jeg ligger nu på +3 kg og det synes jeg egentligt er fint nok. Har ikke haft kvalme siden uge 13 og spiser godt! Nyder at mærke den lille spirrevip hver dag... Skal til MD scanning i morgen

Christina 20+4

Anmeld

10. september 2010

Diana...

DK skriver:

Du er da bare for dygtig!! Jeg har taget 6 kg. på indtil nu! Jeg mærker masser af liv, så det er bare skønt!! Så hyggeligt! Mikkel mærkede det første gang uden på maven i onsdags så det var bare dejligt!

Ej kan i allerede mærke du uden på hvor er det skønt og mega stort når mændende også kan mærke det så føler de det lidt mere rigtigt.

Her kan intet mærkes uden må men masser inden i

Anmeld

11. september 2010

maj2011

hej tøser

jeg er i 18+5 og har taget ca 5oog på, så det er vel fin, har også lige fået en masse motivation, til ikke at tage ret meget på under graviditeten,

jeg skal giftes d. 4 juni, ca 4 mdr. efter fødslen, så det er jo ikke meget tid jeg hat til at komme i form, hvis jeg tager alt for meget på :-(

har slet ikke haft kvalme overhoved, så jeg er heldig, og liv mærker jeg hver dag, og har gjort det de sidste 3 uger, men det er jo også min 2. graviditet

Nu glæder jeg mig bare til mf scanning her d. 23 sep. håber de kan se kønnet, og selvfølgelig om den lille har det super

Ha en dejlig week... klem majbrit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.