Jeg er i dag 14+0 og har taget 3 - 3,3 kg på. Min vægt har stået på dette (svinget lidt op og ned) siden 6 -7. uge.
Jeg ville da gerne at jeg også var en af dem der ikke rigtig havde taget på, men sådan er det jo så desværre ikke..
Og spise mellem opkastningerne det skal man jo
Må nok også indrømme at i disse dage virker sodavand og juice som gode kvalmedæmpere (desværre) så der ryger desværre noget sukker indenbords på den konto...
Da jeg mødte min kæreste hed vægten 72 kg og den steg stille og roligt et par kg (han er kok og jeg eeeelsker god mad!
) og endnu et par kg røg på da jeg stoppede med at ryge... Så da jeg blev gravid var jeg omkring de 77 kg. Nu hedder den lidt over 80 og jeg frygter lidt at den kommer til at stige helt vildt.
Jeg har ikke trænet siden uge 6 pga stærk kvalme, men håber jeg snart kan komme igang igen. Synes mine overarme er blevet KÆMPE store...
Nogen der har gode forslag til nænsom opstartstræning? Er medlem af fitness center, emn tør ikke rigtig melde mig på nogle af de hold hvor der gi's maks gas, da min puls hurtigt kommer op at ringe og det har jeg hørt ikke er godt når man er gravid?
Anmeld