Bm...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. juli 2008

Loggidut

er du helt af din msn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2008

birgittemarie

Jaah... Jeg har aldrig rigtig brugt den særligt meget og da den så gav mig en mother f#cker af en l#rte virus, har jeg slet ikke været på den :@

Men jeg kan da snildt logge på, hvis der var noget, du ville? :)

Anmeld

16. juli 2008

Loggidut

jeg har en sang....(L)
men kendte du melodien?

Anmeld

16. juli 2008

birgittemarie

Nej, men kan du ikke finde den på nettet, så jeg lige kan lytte den? Så vil jeg hulens gerne hjælpe dig, så jeg kan sniglæse, hvad du har skrevet til din elskling også 8D

Anmeld

16. juli 2008

Loggidut

her kan du høre den...ikke en god version, men så ved du hvad det er for en sang...og det er sikkert og vist at du kender den

http://home6.inet.tele.dk/svaap/text/tremusik.htm

Anmeld

16. juli 2008

birgittemarie

JOWJOWJOW, den kender jeg da godt! Det er en af min fars yndlings, som han spillede meget, da jeg var lille (L) [k]"Den ene spilled' banjo den anden mandolin, den tredje trak harmonikassens sødmefulde hvin..."[/k]8D Hit me with the tekst, så skal jeg lige kigge på den lidt senere (H)

Anmeld

16. juli 2008

Loggidut

kan du gå på msn et kort øjeblik? eller skal jeg pb dig den?

Anmeld

17. juli 2008

birgittemarie

Så kunne jeg langt om længe være her igen... Jeg kan godt gå på MSN, men mon ikke, det er lettere om du PB'er mig den eller mailer mig den, hvis du ikke er her på dette fremskredne tidspunkt af døgnet? Ellers må vi lige MSN'es i morgen (H)

Anmeld

17. juli 2008

Loggidut

jeg sad lige og ventede på dig
det er nemmest over msn, da jeg har lagt versene ind i små tekstbokse, og så skal jeg kopiere hvert enkelte vers, men du bestemmer ven
8D

Anmeld

17. juli 2008

birgittemarie

Jeg logger på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.