nå så var der fødselsdag i går...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. juli 2008

Loggidut

og nøj hvor her vælter rundt med nye sager...jeg aner slet ikke hvad jeg skal gøre med alle dem???

Heldigvis fik Tif nye bøger, mange endda, jeg tror faktisk hun ramte omkring 9 stk, så nu har vi masser af godt læsestof, og pigebarnet elsker jo hendes bøger.

ellers var der en bold, legesager til at hænge op når hun er i bad, littlepeople, bamser, og dukke, og dukkevogn.

det helt store hit for mor og far naturligvis, var da min søde veninde kom med de gardiner som hun skulle sy, udover gardinerne havde hun lavet nogle lækre pudebetræk til nogle puder som skal ligge på gulvet og flyde, måske til et læsehjørne, og prikken over Iét var så den røde dukkevogn som hun havde med, hvor hun havde syet lagen, pude og dyne til, alt sammen i samme stof...så hurra...det er bare så sødt (L) og Tif elsker det!

hun fik self. en lagkage for sig selv, godt nok kom der ikke meget i munden, men til gengæld blev den følt godt og grundigt på og i...ja hendes fingre var over alt!
men alt i alt en rigtig dejlig dag og aften...

uheldigvis havde jeg så en rigtig uhelds-dag, alt gik bare i stykker...det værste var da min opvaskemaskine ikke ville være med mere! >(

så nu forgår alt opvask i hånden, så det sgu godt man har store unger!

hov i går da jeg kørte min ene veninde hjem, så tog den anden sørme opvasken....weeee, så var jeg bare lykkelig, det var godt nok dejligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2008

linemus

Ih, det lyder som en rigtig skøn fødselsdag. Og sikke nogle fine gaver din veninde havde med - det betyder meget, når de lægger arbejde i det for at lave noget helt specielt til guldklumpen :)

Knus Line

Anmeld

16. juli 2008

Grynt

Kære lille søde Tiff. Du ønskes naturligvis også rigtig hjertelig tillykke med dit 1 års fødselsdag (L) Jeg håber du havde en vidundelig dag sammen med din skønne mor og far og fik masser af gaver og lagkage.

Store knus fra Tina og Freja (L)

Anmeld

17. juli 2008

birgittemarie

Nårh, det var sødt af veninden, sikke en fin gave :) Jeg formoder, det var den samme, som fik dig til at stikke øretæver i lørdags? Og i så fald, er hun så tilgivet? 8D

Pis med opvaskeren. Det er typisk at sådan noget sker for det første på samme tid og for det andet lige før man skal holde bryllup og har ingen tid til det :@

Knus fra Birgitte

Anmeld

17. juli 2008

Loggidut

nej det var netop den fulde veninde jeg kørte hjem, men ved nærmere eftertanke ved jeg jo at den fulde veninde ville havde gjort nøjagtigt det samme for mig...

jeg har fået lov at snerre og grine lidt af hende.,..og så ligger jeg låg på igen, for det kunne jo ske for mig...hæ hæ :$

nej det er min anden bedste veninde som lige ordnede køkkenet...de er bare alletiders de par veninder!

og i morgen skal vi se om min bror kan lave os en billig opvaskemaskine...bare så lillemor her ikke overanstrenger sine opvaskefingre...lol...8D

Anmeld

17. juli 2008

Siber

Ej så skrev jeg lige et langt indlæg til dig, og så ville jeg sætte en smiler på, vupti så forsvandt teksten, pis!

Nå men dejligt at tif havde en god dag, og pis med opvaskeren! og dejligt med gode veninder!

Det var den korte udgave!

Knus Siber, der ikke har opvasker, så jeg har svømmehud mellem fingrene og ikke bruger smilys!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.