og nøj hvor her vælter rundt med nye sager...jeg aner slet ikke hvad jeg skal gøre med alle dem???
Heldigvis fik Tif nye bøger, mange endda, jeg tror faktisk hun ramte omkring 9 stk, så nu har vi masser af godt læsestof, og pigebarnet elsker jo hendes bøger.
ellers var der en bold, legesager til at hænge op når hun er i bad, littlepeople, bamser, og dukke, og dukkevogn.
det helt store hit for mor og far naturligvis, var da min søde veninde kom med de gardiner som hun skulle sy, udover gardinerne havde hun lavet nogle lækre pudebetræk til nogle puder som skal ligge på gulvet og flyde, måske til et læsehjørne, og prikken over Iét var så den røde dukkevogn som hun havde med, hvor hun havde syet lagen, pude og dyne til, alt sammen i samme stof...så hurra...det er bare så sødt (L) og Tif elsker det!
hun fik self. en lagkage for sig selv, godt nok kom der ikke meget i munden, men til gengæld blev den følt godt og grundigt på og i...ja hendes fingre var over alt!
men alt i alt en rigtig dejlig dag og aften...
uheldigvis havde jeg så en rigtig uhelds-dag, alt gik bare i stykker...det værste var da min opvaskemaskine ikke ville være med mere! >(
så nu forgår alt opvask i hånden, så det sgu godt man har store unger!
hov i går da jeg kørte min ene veninde hjem, så tog den anden sørme opvasken....weeee, så var jeg bare lykkelig, det var godt nok dejligt!
Anmeld