Tillykke Emil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2008

BellaT

Tillykke lille Emil.

Håber du har haft en super dag.

Knus fra Helle & Phillip...(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2008

Grynt

Kære Emil. Hjertelig tillykke med din fødselsdag. Det er en stor begivenhed at blive 1 år. Det håber jeg dine dejlige forældre fejre med masser af gaver og lagkage.

(H) Tina og Freja (L)

Anmeld

17. juli 2008

Susan1978

Hej Tøser,
tusind tak for de fine tillykker og forbindingskassen.. :))

Vi havde en dejlig dag.

Emil fik lidt gaver til morgen og sov dejligt til formiddag.

kl 1130 kørte jeg ud at handle og var hjemme igen kl 13 og gik i gang med at lave mad. vi havde inviteret de nærmeste + plus lidt venner.

18 voksne og + børn på grill mad og et styk lagkage.

Da de kom kl 15, fik de en nybagt bolle og en kop kaffe.

jeg lavede, brocolisalat, bønnesalat, kartoffelsalat, hele små kartoffler i oliedressing, pastasalata også havde vi købt en tyndstegsfilet og skåret i bøffer, kyllingestykker, svinemørbrad, og forskellige slags pølser.

til dessert fik vi så lagkage.

Emil var bare en god dreng hele dagen, bortset fra han ik ville sove til middag, men det lykkedes bedste at få ham til at sove 3 kvater. :)

Emil fik så mange fine gaver, prøver at se om jeg kan huske dem.
Et værksteds bord, en værktøjskasse, en hjelm (sådan en gul arbejds en) en stor rød havetraktor, 500 ,-på opsparingen , masser af fint tøj, en brandbil, en lastbil, 3 mindre biler, en personlig bog (emils fødselsdag) idat Service, kuffert, tromme, my little people.. der er sikkert mere.. kan ik lige huske det. ;)

jeg har gjort det til en tradition at de små skal have deres egen lagkage på deres 1 års dag (det er der mange der gør)
Men jeg havde ikke fået lavet en specielt til Emil, så han fik et stort stykke og han ÅD det, til min store forbavselse. Ea rørte det ikke.

sætter lige et par billeder ind.

Emil blev lagt i seng kl 2045, der kunne han ik mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.