BlyViol skriver:
jeg har bare læst flere bøger hvor de anbafaler at man holder sig til MME til de er i hvert fald 17 uger gamle, da det er det tidspunkt tarmsystemet er klar?
Jamen det er kun anbefalende.... Husk på som jeg skrev før, alle børn er ikke ens..... Og ku jo være Alberte er en af dem som er mere sultne end andre og lige en mdr før trænger til noget der mætter hende lidt mere.... Husk hun er din datter, det er dig der bestemmer, alt andet er kun vejledning.....
Mathias blev pludselig lige sådan, og jeg tænkte at så prøver vi med grød, der var han 3 mdr og 3 dage gammel og det gik bare såååå fint... For ca 3 uger siden fik han dog lidt forstoppelse, men så gav jeg ham 2 ml laktolose, også var det over igen og der har ikke været noget siden, og jeg tror ikke det er grødens skyld eftersom det var så længe efter han var startet....
Hellere du starter en mdr tidligere, end du har en prinsesse der er sulten.... Ville man jo heller ikke selv syntes om!!!!
Start med lidt af gangen, og ikke for tykt.... Også bagefter suplere med med flaske. Og efter lidt tid kan du skifte hendes "aftensmad" ud med grød, også give hende en flaske når hun skal i seng....
Kram
Anmeld