æggestokkene gør ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

lykke mus

MoarJ skriver:

Kender det alt for godt.. Når jeg har æl, gør det så ondt at jeg bliver nød til at tage smertestillinde og kun kan ligge på sofaen hele den dag det står på...

æl?når jeg forventer mens fredag? nu er jeg forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

lykke mus

men kunne det ikke godt tyde på jeg ikke er når jeg har ondt i æggestokkene

Anmeld

1. september 2010

Mira0911

flower skriver:

æl?når jeg forventer mens fredag? nu er jeg forvirret

æl= æggeløsning...

Jeg forstod på dig at du havde ondt i æggestokkene... og vil da mene det er æggeløsning...

Jeg må have misforstået noget...

Anmeld

1. september 2010

lykke mus

MoarJ skriver:

æl= æggeløsning...

Jeg forstod på dig at du havde ondt i æggestokkene... og vil da mene det er æggeløsning...

Jeg må have misforstået noget...

ja hehe tror jeg også du har. hehe prøv at kig øverst i debaten på forsiden hehe

Anmeld

1. september 2010

Mka

flower skriver:

ja hehe tror jeg også du har. hehe prøv at kig øverst i debaten på forsiden hehe

Hvorr lang tid går  der imellem dine menstruationer`?

Anmeld

1. september 2010

lykke mus

Mka skriver:

Hvorr lang tid går  der imellem dine menstruationer`?

imellem 28-31 dage havde sidst menstration den 3 august

Anmeld

1. september 2010

Mka

flower skriver:

imellem 28-31 dage havde sidst menstration den 3 august

Så har du jo nok ægløsning omkring dag 14-15 efter første dag du har mens. Så i skal hav sex der omkring for at du kan blive gravid.

Anmeld

1. september 2010

ummtwin

MoarJ skriver:

Kender det alt for godt.. Når jeg har æl, gør det så ondt at jeg bliver nød til at tage smertestillinde og kun kan ligge på sofaen hele den dag det står på...

hej.

har du over vejet at blivet tjekket for cyster?

jeg får nu p piller for at forhindre at jeg danner cyster. når jeg skulle have æl,så gjorde det ondt fra 14. efter mens sidste start da og frem til næste mens. dvs jeg var næsten handicappet,gik til lægen uden gavn,men en sød Gu læge tog det alvorligt,og sagde at hvis piller ikke skulle hjælpe(hun gav mig navn på nogle som er nbye yaz.) de virker og jeg er sluppet for scanninger.

Anmeld

1. september 2010

Mira0911

ummtwin skriver:

hej.

har du over vejet at blivet tjekket for cyster?

jeg får nu p piller for at forhindre at jeg danner cyster. når jeg skulle have æl,så gjorde det ondt fra 14. efter mens sidste start da og frem til næste mens. dvs jeg var næsten handicappet,gik til lægen uden gavn,men en sød Gu læge tog det alvorligt,og sagde at hvis piller ikke skulle hjælpe(hun gav mig navn på nogle som er nbye yaz.) de virker og jeg er sluppet for scanninger.

Så langt har jeg slet ikke tænkt...

Det er kun på 1. dagen jeg har så mange smerter...

Det er da noget der skal tjekkes, det kan godt forhindre en i at blive gravid ?

Anmeld

1. september 2010

ummtwin

jeg vil anbefale at få det tjekket, da du skriver at du skal tage smertestillene for at få ro på. tror det kommer an på hvor cysterne dannes,men jo tror det kan være med til at forhindre en evt mave.

men få det tjekket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.