æggestokkene gør ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.307 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. september 2010

lykke mus

hej. jeg søger lidt hjælp. regned med jeg kunne finde den her.

jeg dyrked sex med min kæreste for første gang i søndags (begge to jomfruer)

vi ville gerne have et barn.

men det gjorde rigtig ondt så vi stopped på et tidspunkt.da det gjorde for ondt. han kunne mærke på et tidspunkt at han skulle til at komme men kunne ikke mærke han gjorde. men vi kunne se da han træk sig at der var kommet noget, men vi ved ikke hvor langt han kom op. jeg blødte lidt mandag morgen og igen minimal lidt tirsdag morgen. jeg har siden igår haft rigtig ondt i min venstre æggestok og sommetider lidt  i den anden og lidt riven i maven.

jeg håber sådan jeg er gravid men er virkelig i tvivl.

jeg vil høre om i kender det eller om det er en dårlig ting og at det er min mens der kommer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

lykke mus

og det mærkes som om der er noget der ender ud af mig hele tiden det er der bare ikke

Anmeld

1. september 2010

LRJ

flower skriver:

men det gjorde rigtig ondt så vi stopped på et tidspunkt.da det gjorde for ondt. han kunne mærke på et tidspunkt at han skulle til at komme men kunne ikke mærke han gjorde. men vi kunne se da han træk sig at der var kommet noget, men vi ved ikke hvor langt han kom op. jeg blødte lidt mandag morgen og igen minimal lidt tirsdag morgen. jeg har siden igår haft rigtig ondt i min venstre æggestok og sommetider lidt  i den anden og lidt riven i maven.

jeg vil høre om i kender det eller om det er en dårlig ting og at det er min mens der kommer  

Blodet er fordi din mødom er væk og Det bløder for Det meste efter første gang...
Smerterne kan jeg ikke fortælle dig hva er, men hvis de er for smertefulde så tøv ikk med at ring til lægen.
Og man kan sagtens blive gravid selvom manden ikk kommer i én
Og hvis du er gravid burde du ikk have symptomer allerede

Anmeld

1. september 2010

lykke mus

jeg er meget træt hovedpine der siger spar to. men den der renden fornemelse der er for neden er virkelig provokerne for render på toilet hele tiden for at se om der kommer noget.. symtomer allerede når vi første gang gjorde de søndag??

Anmeld

1. september 2010

Koen.

flower skriver:

jeg er meget træt hovedpine der siger spar to. men den der renden fornemelse der er for neden er virkelig provokerne for render på toilet hele tiden for at se om der kommer noget.. symtomer allerede når vi første gang gjorde de søndag??

Så vidt jeg ved er det for tidligt at du burde have symptomer på graviditet, men hvis du har ondt ville jeg nok ringe til lægen

Anmeld

1. september 2010

lykke mus

hvornår kan jeg tage en test tog en igår men den varnegativ

Anmeld

1. september 2010

Mka

Du burde ikke have symptomer for at være gravid endnu, men du kan jo sagtens være blevet gravid hvis han kom lidt. Tror måske dine smerter kan skyldes du har mistet din mødom, og din krop lige skal vende sig til det. I må prøve at have sex igen. Så kan det være han også bedre kan mærke hvis han kommer, og det gør nok heller ikke ondt på dig når i har prøvet et par gang. Men man kan jo kun blive gravid på et bestemt tidspunk i ens clykus.

Anmeld

1. september 2010

lykke mus

Anmeld

1. september 2010

Mira0911

flower skriver:

Kender det alt for godt.. Når jeg har æl, gør det så ondt at jeg bliver nød til at tage smertestillinde og kun kan ligge på sofaen hele den dag det står på...

Anmeld

1. september 2010

LRJ

flower skriver:

Tidligst på forventet mens dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.