pis.....
Min mors tumor ER cancer, og er desværre på stadie 3, hvor stadie 4 er det væreste og livstruende.... behandlingen hedder kemo OG stråler, men prognosen for udfaldet og selve behandlingsforløbet kendes ikke endnu. Det skal hun til møde om i næste uge, og så må vi se.
Faktisk er jeg nogenlunde ok - har nok mentalt indstillet mig på, at den nok var ondartet pga hendes tidligere kræftforløb. Men hun tager det hårdt, og det er bare så hårdt at se og høre på - hun vil slet ikke snakke med mig idag... det respekterer jeg selvfølgelig, men det er hårdt. Med fare for at lyde mærkelig, så er jeg lidt ligeglad med at hun skal i kemo, den periode må vi bare hjælpe hende igennem - men jeg har SÅ meget brug for at en læge siger at hun nok skal klare det....
Hun har fortalt at "der og der ligger der en kuvert, det er planlægningen af min begravelse - i skal ikke forholde jer til noget, dog skal i nok sætte kaffe over - det kan jeg trods alt ikke selv, hvis den kuvert bliver nødvendig at åbne"..... ta den!!! Det er dog noget hun har lavet tidligere, måske ifm det sidste forløb - men alligevel.
Lyset i mørket er at den er lille, tumoren.
Jannie - lidt i følelsesmæssig kaos
Anmeld