Ivf??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juli 2008

Rasmine

Hvordan med i næste uge? Hvor længe er I deroppe a'? Skal vi aftale en dag nu? Ved ikke om jeg kan slippe afsted med det der på lørdag, da der vist skal holdes 3X fødselsdag lørdag aften, i det lille hus. (Lars mente i øvrigt at det var i sidste weekend??)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2008

Rasmine

Wulle wulle wap wap...

Oooppp...

Anmeld

16. juli 2008

ivfmarie

Du kan hilse Lars og sige Baaahhhh! Det er på lørdag.

Jamen vi bliver der nok kun til søndag... Er i klar til et lille visit allerede lørdag formmiddag?

Ellers kan vi jo kigge forbi en anden dag - der er jo kun en lille times kørsel fra os.

Jeg regner med at vi smider sengen af i sommerhuset når vi kører derop i løbet af fredagen.

Marie

Anmeld

16. juli 2008

Rasmine

Øv, troede I var der i uge 30? Sagen er den, at Lars' familie rejser søndag, vi skal lige fejre fødselsdag, hænge lidt ud, og så kører de hjem, så vi har sommerhuset for os selv. Vi kører nok herfra fredag (for)middag, så det passer med den unge Rasmus' lur. Så vi er nok deroppe senest 15, alt efter hvor mange pauser vi skal have på turen derop. Jeg kan også bare hente sengen hos Jer?

Anmeld

17. juli 2008

ivfmarie

Arhhhh... kan sgu ikke lige samle mig om det nu.. Der er jo arrangeret føsdasfest når vi ankommer hos besserne... Måske jeg bare lige dropper senger når vi kører forbi. Og så laver vi en date senere på ugen?
What say you?

Anmeld

17. juli 2008

Rasmine

Jes OKAY.
Men troede I tog hjem, så I ikke var der næste uge?

Ej, jeg kan heller ikke finde ud af noget lige nu.
:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.